PARTNERZY PORTALU

Nowy system bilingowy dla klientów biznesowych w Tauronie

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (DC)
  • Dodano: 08-10-2013 18:48

Spółka Tauron Obsługa Klienta scentralizowała systemy bilingowe do obsługi klientów biznesowych, wdrażając nowy system bilingowy A-UMS. Umożliwia on ujednolicenie i optymalizację procesu obsługi. To pierwszy na taką skalę centralny system bilingowy w polskiej energetyce, posiadający nowe funkcjonalności dla biznesu.

W ramach wdrożenia A-UMS wykonano integrację z systemami pomiarowymi, w tym z systemem akwizycji danych odczytowych w Tauron Dystrybucja, oraz z funkcjonującymi systemami gospodarki aparaturą pomiarową.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy system bilingowy dla klientów biznesowych w Tauronie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.204.167
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!