PARTNERZY PORTALU

Sieć Biedronka przygląda się nowym rozwiązaniom energetycznym

Z uwagą obserwujemy rozwój unijnej polityki energetycznej i klimatycznej. Dla podmiotów, takich jak Jeronimo Martins Dystrybucja, kluczowe jest testowanie i rozwijanie rozwiązań łączących w skuteczny sposób korzyści dla środowiska naturalnego z korzyściami ekonomicznymi. Jest to naszym zdaniem gwarancja skuteczności i konkurencyjności w perspektywie długoterminowej - mówi Anna Papka, menedżer w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.

- Przykładem takich działań realizowanych w sieci Biedronka może służyć rozwijany od kilku lat projekt sklepów ekologicznych. Testujemy w tych placówkach takie elementy wyposażenia, jak gruntowe wymienniki ciepła, energooszczędne żarówki i urządzenia chłodnicze, lub automatycznie zamykane zawory w umywalkach. W ten sposób w bardzo znaczący sposób ograniczamy zużycie energii, wody oraz produkcję odpadów. Testowane w sklepach ekologicznych rozwiązania pozwalają na wybranie najlepszych z nich, które później są wdrażane na szeroka skalę w standardowych sklepach sieci Biedronka - wyjaśnia Anna Papka.

JMD ma w Polsce ponad 1900 sklepów. Do 2015 roku chcą ich mieć 3 tysiące.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sieć Biedronka przygląda się nowym rozwiązaniom energetycznym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.190.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!