PARTNERZY PORTALU

Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię

Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię
Fot. Fotolia

Spółki telekomunikacyjne mają lepiej funkcjonujący marketing, sprzedaż i obsługę dla wielomilionowej bazy klientów niż grupy energetyczne. Dlatego telekomunikacja jest dobrym partnerem dla energetyki, mogącym pomóc jej w sprzedaży energii - mówi Jerzy Kalinowski, partner w KPMG.

Operatorów telekomunikacyjnych i grupy energetyczne łączy wiele wspólnych tematów.

- Obie strony są swoimi największymi klientami - mówi Jerzy Kalinowski, partner i szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w Europie Wschodniej i Centralnej w KPMG.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.252.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!