15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR

15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
Wnioski o subwencje można składać do 28 lutego, wciąż jednak wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak skorzystać z tej formy pomocy PFR. Innych nurtują kwestie warunków rozliczania i umarzania subwencji. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 24-02-2021 20:00

Czy można poprawić wniosek o subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 lub go cofnąć i złożyć nowy? Czy konieczne będzie raportowanie wydatków z otrzymanych subwencji? Czy nawet pojedyncze, drobne naruszenie będzie wystarczającym powodem dla rozwiązania umowy subwencji? Przedsiębiorców wciąż nurtuje wiele pytań, dotyczących Tarczy 2.0, a czasu coraz mniej, bo wnioski składać można do 28 lutego. Na niektóre z nich na łamach WNP.PL odpowiadają eksperci PFR.

Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju ma pomóc firmom najbardziej poturbowanym przez drugą falę pandemii.

Na 5 dni przed zamknięciem naboru wniosków o wsparcie subwencje trafiły już do ponad 42 tys. przedsiębiorstw, zatrudniających 275 tys. pracowników. Mikrofirmy otrzymały łącznie ponad 2,9 mld zł, a małe i średnie przedsiębiorstwa - 3,3 mld zł.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: 15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR

  • ryszard 2021-03-01 10:21:14
    Dla mnie tarcza miała dość proste i przejrzyste wymogi jak i całą papierologię, także od razu udało mi się otrzymać wsparcie. Znajomy dostał odmowę przez zaległości w ZUS no ale to już jego niedopatrzenie.
  • Jolanta 2021-02-25 10:35:57
    Odnośnie negatywnej decyzji przyznania subwencji - niestety nie ma żadnej możliwości sprawdzenia statusu zgłoszenia w banku, po przesłaniu zgłoszenia pozostaje jedynie niepewność i oczekiwanie, gdyż Bank nic nie wie i nie może sprawdzić stanu wysłanego wniosku w postępowaniu wyjaśniającym czy też odwoławczym. Ponadto oczekiwanie 5 - 10 dni roboczych na odpowiedź to nieprawda! My złożyliśmy wniosek 4 lutego i do dziś nie mamy żadnych wieści, mimo iż mamy prostą sprawę - odmowa z uwagi na PKD, które posiadamy niezmiennie od wielu lat i które kwalifikuje nas do uzyskania pomocy ( wystarczy sprawdzić w KRS - 10 min. pracy )

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!