PARTNERZY PORTALU

Amber Gold nie informuje, czy ruszyły wypłaty

Amber Gold podał na stronie internetowej, że w środę po godz. 12 ruszą wypłaty zaległych kwot z zakończonych lokat. Pracownicy oddziałów nie udzielają jednak w tej sprawie informacji, klienci czekają na przelewy.

W oddziale Amber Gold przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi w środę było niewielu klientów. Większość z nich nie chciała rozmawiać z mediami.

Jedna z klientek powiedziała, że przyszła zerwać lokaty i stwierdziła, że nie odzyska całej kwoty. Dodała, że żałuje straconych pieniędzy. Pytana, co skłoniło ją do inwestowania w Amber Gold przyznała, że przede wszystkim to, że nie musiała płacić tzw. podatku Belki i atrakcyjne oprocentowanie. "Miałam tutaj kilka lokat założonych, które skończyły mi się wcześniej, pieniądze zostały wypłacone w przeciągu pięciu-siedmiu dni po skończeniu lokaty. Nic nie wskazywało, że coś złego może się wydarzyć" - mówiła.

Inny klient, który odwiedził oddział przyznał, że nie zerwał lokaty i zdecydował się dotrwać do końca, ze względy na zbyt dużą stratę - według jego szacunków - na dziś straciłby nawet do 30 proc. Stwierdził, że w oddziale zapewniono go, że "dzisiaj ruszyły wypłaty".

Łodzianin pytany, co sprawiło, że zainwestował pieniądze w Amber Gold, wskazał na ciekawą i atrakcyjną ofertę. Zapewnił, że nie czuje się oszukany przez firmę, a - jak mówił - "bardziej przez instytucje państwowe", choć nie wyjaśnił o jakie chodzi. Liczy, że odzyska swoje oszczędności, choć - jak mówił - tak zupełnie spokojny o nie nie jest.

Inna klientka zastanawia się nad zerwaniem lokaty, bo jak przyznała, straciłaby ok. 8 tys. zł.

Przedstawicielka oddziału Amber Gold w Łodzi nie chciała udzielić informacji dziennikarzom, odsyłając ich do strony internetowej firmy.

W katowickiej placówce Amber Gold w środę wczesnym popołudniem nie było tłoku. Sporadycznie pojawiali się klienci, pytali obsługę o warunki rozwiązania lokat przed upływem terminu.

Pracownicy oddziału nie informowali, czy realizowane są wypłaty z tytułu zakończonych już lokat, tłumacząc, że zgodnie z obowiązującym regulaminem takie wypłaty dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe, które klienci podali przy zakładaniu lokat.

Zlokalizowany w katowickim oddziale punkt kasowy był w środę nieczynny - nie można było dokonać żadnych wpłat ani wypłat. Pracownicy tłumaczyli, że przyczyną jest nieobecność kierowniczki. Nie wiedzieli, czy punkt będzie czynny w czwartek.

Po godz. 12 wrocławski oddział Amber Gold w ciągu kilkudziesięciu minut odwiedziło trzech klientów. Jeden z nich powiedział dziennikarzom, że otrzymał zapewnienie, iż w ciągu trzech najbliższych dni na jego konto wpłyną pieniądze z lokaty, której termin upłynął 4 sierpnia.

Pracownicy wrocławskiego oddziału firmy nie chcieli rozmawiać z PAP.

W Gdańsku, Warszawie i Krakowie w środę ok. godz. 12 w biurach Amber Gold nie było kolejek.

W Gdańsku i Krakowie pracownicy oddziałów spółki nie chcieli rozmawiać z dziennikarzami. W Gdańsku powiedzieli tylko, że nikt z nich nie ma informacji dotyczących wypłat zaległych kwot z zakończonych lokat, nie wiedzą, czy są one realizowane.

Klienci Amber Gold w Gdańsku otrzymywali wydruki środowych komunikatów spółki o jej majątku i planach uruchomienia wypłat.

O godz. 12 w oddziale Amber Gold przy ul. Brackiej w Warszawie pracownicy oddziału poinformowali PAP, że w środę nie przyszedł nikt, kto chciałby zrezygnować przed terminem z założonej lokaty. Zapewnili, że po godz. 12 będą realizowane zaległe przelewy dotyczące lokat, które już wygasły.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Amber Gold nie informuje, czy ruszyły wypłaty

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.186.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!