PARTNERZY PORTALU

Biisko 90 proc. firm w Polsce zanotowało spadek sprzedaży

Biisko 90 proc. firm w Polsce zanotowało spadek sprzedaży
Epidemiczne obostrzenia uderzyły w większość firm w Polsce. Fot. MOZCO Mateusz Szymanski / Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/PSZ
  • Dodano: 02-07-2020 10:01

Z powodu koronawirusa 80 proc. firm spodziewa się spadku wyników finansowych na koniec roku - wynika z badania przedstawionego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Respondenci ocenili, że powrót do stanu sprzed pandemii zajmie jeszcze przynajmniej pół roku.

  • Blisko połowa badanych firm skorzystała ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej.
  • 52 proc. ankietowanych firm już zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach, jak marketing, reklama czy szkolenia, a blisko 40 proc. będzie te ograniczenia kontynuować.
  • Stosunkowo niewiele przedsiębiorstw zwolniło pracowników lub przewiduje konieczność zwolnień.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Biisko 90 proc. firm w Polsce zanotowało spadek sprzedaży

  • Tomek 2020-07-03 11:59:13
    90% przedsiębiorców mówi o spadku sprzedaży i ogranicza działania marketingowe. To szansa na optymalizację, bo ograniczać trzeba działania nieefektywne. Pytanie tylko ilu przedsiębiorców mierzy efektywność swojego marketingu i wie, które kampanie odpowiadają za pełną połowę szklanki, a które za pustą :)? Przykładowo Branża nieruchomości np. coraz częściej korzysta z calltrackingu, ponieważ dla niej głównym kanałem sprzedaży jest telefon przychodzący od potencjalnego klienta. W ten sposób deweloperzy pracują nad poprawianiem efektywności marketingu. Taki sam trend można zauważyć w branży motoryzacyjnej, gdzie spadek sprzedaży był spory, a wcześniejsze wydatki marketingowe również plasowały się na wysokim poziomie. Sprzedawcy samochodów dostrzegli szansę w pomiarze realnych telefonów dzwoniących do nich z prowadzonych kampanii. Po prostu realny telefon oznacza bardzo dużą szansę na realnego klienta, w tym kontekście warto prowadzić te kampanie, które faktycznie generują takie telefony.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.55.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!