PARTNERZY PORTALU

Bank Pocztowy chce wejść na GPW w 2011

Bank Pocztowy chce w 2011 przeprowadzić ofertę publiczną i wejść na warszawską giełdę, a w 2013 roku sięgnąć poziomu 1,5 mln klientów detalicznych, wynika z prezentacji udostępnionej przez instytucję na konferencji Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych w Zakopanem.

"Cele strategiczne związane z wejściem na GPW w 2011 roku to dostęp Banku Pocztowego do kapitału potrzebnego na dalszy intensywny rozwój (w tym finansowanie akcji kredytowej banku), rynkowa wycena i wzrost wartości Banku Pocztowego jako składnika wyniku skonsolidowanego Poczty Polskiej, wzrost przychodów Grupy Poczty Polskiej ze sprzedaży produktów bankowych, wzrost wiarygodności kredytowej" - czytamy w prezentacji Banku Pocztowego.

"W przyszłości możliwość łatwej sprzedaży posiadanych akcji na giełdzie, dokapitalizowanie Banku w przyszłości - potencjalne szybsze i łatwiejsze do przeprowadzenia poprzez giełdę oraz ocena wiarygodności prowadzonej polityki biznesowej Banku przez niezależnych analityków giełdowych" - czytamy dalej.

W prezentacji podano, że instytucja liczy na "potrojenie liczby klientów detalicznych w ciągu czterech lat i posiadanie bazy klientów detalicznych na poziomie 1,5 mln w 2013.

"Ambitny cel możliwy do osiągnięcia dzięki: silnej akwizycji klientów przez atrakcyjny rachunek bieżący, wsparcie usługi rachunki przez konto oszczędnościowe, zmniejszenie wskaźnika odpływu klientów poprzez prowadzone badania lojalności oraz satysfakcji, poprawę wizerunku banku i modernizację sieci sprzedaży, działania akwizycyjne skierowane do osób wykluczonych finansowo, działania edukacyjne klientów" - czytamy w prezentacji Banku Pocztowego.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bank Pocztowy chce wejść na GPW w 2011

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!