PARTNERZY PORTALU

ECK: reklamacje e-zakupów odzieży i obuwia dotyczą głównie np. wad produktów

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 19-04-2021 11:58

Reklamacje e-zakupów odzieży i obuwia dotyczą głównie wady produktu, niedostarczenia zakupionej rzeczy czy odstąpienia od umowy - poinformuje w poniedziałek Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK), działające przy UOKiK.

"Panujące obostrzenia wpłynęły na wzrost popularności zakupów online. Poza tradycyjnymi formami sprzedaży, sklepy i aplikacje zaczęły umożliwiać klientom wyprzedaż ich własnych szaf. Europejskie Centrum Konsumenckie wskazuje na nowe problemy konsumentów dotyczące branży odzieżowo-obuwniczej" - poinformowało w komunikacie Europejskie Centrum Konsumenckie.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ECK: reklamacje e-zakupów odzieży i obuwia dotyczą głównie np. wad produktów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.126.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!