PARTNERZY PORTALU

Klienci Pekao bez dostępu do kont

Dawni klienci Banku BPH, którzy w wyniku fuzji trafili do Pekao SA, mają problemy z korzystaniem ze swych elektronicznych rachunków - pisze "Rzeczpospolita".

- Od wczoraj miałam logować się na internetowych stronach Pekao, aby korzystać z rachunku. Okazało się to niemożliwe - powiedziała nam jedna z klientek banku, korzystająca z rachunku dla klientów biznesowych.

Osobiście udała się do tzw. macierzystej placówki banku, obecnie Pekao, gdzie dowiedziała się, że jej konto jest zablokowane i że ponownie powinna założyć internetowy rachunek.

- Od prawie trzech miesięcy nasi dawni klienci są klientami Pekao. My nie możemy im udzielać informacji, nawet gdybyśmy chcieli, gdyż już ich nie widzimy w naszym systemie - powiedziała nam rzecznik Banku BPH Małgorzata Dłubak.

Przedstawiciele Pekao twierdzą z kolei, że od kilku miesięcy wysyłali instrukcje postępowania do swoich nowych klientów.

- Jeśli klientka nie otrzymała korespondencji (mogło to wynikać z tego, że np. nie zaktualizowała w banku adresu bądź też przesyłka nie doszła z winy Poczty Polskiej), hasło i numery dostępowe do Pekao24 może otrzymać od ręki w oddziale lub przez call center - powiedziała nam Wioletta Rodach z Pekao.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klienci Pekao bez dostępu do kont

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.238.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!