PARTNERZY PORTALU

Kredyt Bank nastawia się na klientów z segmentu MSP

Kredyt Bank planuje, że w 2010 roku pozyska co najmniej 2,5 tys. klientów z segmentu małych i średnich firm - poinformował Krzysztof Kokot, wiceprezes banku.

Kredyt Bank zalicza do segmentu MSP firmy o rocznych przychodach od 1 mln zł do 25 mln zł.

"Chcemy pozyskać w tym roku przynajmniej 2,5 tys. klientów. I to raczej klientów bliżej tego górnego ograniczenia" - powiedział Kokot.

"Chcemy koncentrować się na segmencie MSP. Tam widzimy największy potencjał dochodowy" - dodał.

Bank poinformował, że jego celem jest zwiększenie udziału w rynku MSP do ok. 4,5 proc. z około 3 proc. w 2009 roku.

W I kwartale 2010 roku bank pozyskał ponad 500 firm z segmentu MSP.

Kredyt Bank planuje, że jego udział rynkowy w depozytach dla małych i średnich firm wzrośnie w 2013 roku do 5 proc. z 3,5 proc. obecnie. W okresie tym udział na rynku kredytów dla MSP wzrosnąć ma do 3,2 proc. z 1,5 proc.

"Oczekujemy, że nasze saldo depozytowe powinno rosnąć średniorocznie około 15 proc., a w kredytach dynamika ma być dużo większa i wynieść ma 25-26 proc." - powiedział Jerzy Śledziewski, dyrektor zarządzający w Kredyt Banku.

"Chciałbym, aby w tym roku dynamika kredytów dla MSP była większa i wyniosła około 30 proc." - dodał.

Portfel depozytów Kredyt Banku z segmentu MSP wynosi obecnie 2,3 mld zł, a portfel kredytowy 1,1 mld zł.

Obecnie Kredyt Bank ma ponad 14 tys. firm z tego segmentu.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kredyt Bank nastawia się na klientów z segmentu MSP

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!