PARTNERZY PORTALU

Lepszy wskaźnik koniunkutry w handlu detalicznym w lutym

Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury w handlu detalicznym ukształtował się w lutym 2008 roku na poziomie plus 6 wobec plus 5 miesiąc wcześniej, podał w piątek Główny Urząd Statystyczny

Poprawę koniunktury sygnalizuje, jak przed miesiącem 22% badanych przedsiębiorstw, jej pogorszenie - 16% (17% przed miesiącem). Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie.

"W lutym sprzedaż towarów oceniana jest pozytywnie, choć znacznie gorzej niż w ubiegłym miesiącu" - podano w komunikacie.

GUS ocenił, że utrzymuje się stan nadmiernych zapasów towarów posiadanych przez przedsiębiorców, a sytuacja finansowa przedsiębiorstw jest niekorzystna.

"Prognozy wskazują na możliwość zwiększenia zamówień na towary u dostawców" - czytamy dalej.

Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży meble, rtv, agd wynosi plus 23 (wobec 19 przed miesiącem), dla branży pojazdy samochodowe - plus 15 wobec 17, a dla branży włókno, odzież, obuwie - plus 8 wobec 8.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lepszy wskaźnik koniunkutry w handlu detalicznym w lutym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.185.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!