PARTNERZY PORTALU

MCI Management podtrzymuje prognozę i inwestuje w Answear.com

MCI Management podtrzymuje prognozę zakładającą wypracowanie około 90 mln zł zysku netto w I poł. 2013 r. - poinformował Sylwester Janik, członek zarządu spółki.

"Na pewno podtrzymujemy tę prognozę" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Janik.

MCI prognozę na pierwsze półrocze 2013 r. przedstawił w połowie maja 2013 r. Spółka podała, że szacunki te bazują na założeniu kształtowania się wartości akcji ABC Data na poziomie zbliżonym do obecnego, a także między innymi na założeniu zamknięcia transakcji zakupu 20 proc. akcji tureckiej spółki giełdowej Indeks w maju 2013 roku.

MCI Management 20 maja poinformował, że spółka zależna od subfunduszu MCI.EuroVentures 1.0 wydzielonego w ramach funduszu MCI.PrivateVentures Fundusz Inwestycyjny Zamknięty, zawarła umowę nabycia 11,2 mln akcji tureckiej spółki Indeks.

W połowie maja, kurs akcji ABC Data wynosił 3 zł, a ostatnią sesję czerwca (28 czerwca) kurs akcji spółki zakończył na poziomie 3,17 zł, po 6,7 proc. wzroście. Po zakończeniu sesji 27 czerwca ABC Data podała, że według wstępnych szacunków drugi kwartał 2013 roku zakończy się kolejnym rekordem sprzedaży. Według szacunków zarządu sprzedaż w pierwszych dwu miesiącach kwartału - kwietniu i maju przekroczyła 712 mln zł, co oznacza 49 proc. wzrost w stosunku do tych samych miesięcy 2012 roku.

11 lipca należący do spółki MCI Management S.A. subfundusz MCI.TechVentures 1.0 wydzielony w ramach funduszu MCI.PrivateVentures Fundusz Inwestycyjny Zamknięty, zawarł umowę objęcia mniejszościowych udziałów w spółce Wearco, do której należy platforma Answear.com. Strony nie zdradziły wartości inwestycji ani liczby zakupionych udziałów.
W dniu 11 lipca 2013 została zawarta wielostronna umowa, w tym z Forum X Fundusz Inwestycyjny Zamknięty, dotychczasowym 100% udziałowcem Wearco. Powyższa umowa wejdzie w życie najpóźniej 19 lipca 2013 po dopełnieniu warunków przewidzianych umową.

Spółka Wearco została założona w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LPP. Answear to połączenie sklepu internetowego i części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów.

W 2011 r. otworzył swój pierwszy concept store stacjonarny w kieleckiej galerii Echo. Wśród kilkudziesięciu ponad 200 marek dostępnych w Answear znajdują się między innymi G-Star, Pepe Jeans, Scotch &Soda, Tom Tailor, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Calvin Klein, Melissa, Guess Jeans, Jack & Jones, Vero Moda, Nike Sportswear, Adidas, Desiquel, Clark, Vagabond, Onitsuka Tiger, Cheap Monday. Obecnie działa też salon marki w Starym Browarze w Pozananiu.



×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: MCI Management podtrzymuje prognozę i inwestuje w Answear.com

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.113.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!