- Wciąż uczymy się, jak działać w Polsce i zadowalać polskich konsumentów. Mam tu na myśli z jednej strony klientów naszego sklepu, z drugiej polskich sprzedawców - mówi w rozmowie z WNP.PL Mourat Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl.
- Światowy gigant e-handlu wziął w tym roku mocno Polskę na celownik. 7 miesięcy temu wystartowała polska wersja sklepu Amazon.pl, a w połowie października w Polsce pojawiła się flagowa usługa Amazon Prime, będąca miksem zakupów i rozrywki.
- - Dużym zaskoczeniem dla mnie było to, jak bardzo rozwinięty i dojrzały jest rynek e-commerce w Polsce, który cały czas rośnie - mówi WNP.PL Mourat Taoufiki. Przekonuje, że Amazon nie jest tylko serwisem sprzedażowym. - Pomagamy rozwijać lokalne biznesy - mówi Taoufiki.
- W naszej rozmowie dyrektor generalny Amazon.pl opowiada o konkurencji na polskim rynku, paczkomatach, priorytetach Amazona oraz planach na nadchodzący, świąteczny szczyt sprzedażowy.