Mourad Taoufiki, szef Amazona w Polsce: Nie jesteśmy tylko serwisem sprzedażowym

Mourad Taoufiki, szef Amazona w Polsce: Nie jesteśmy tylko serwisem sprzedażowym
Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 25-10-2021 06:02

- Wciąż uczymy się, jak działać w Polsce i zadowalać polskich konsumentów. Mam tu na myśli z jednej strony klientów naszego sklepu, z drugiej polskich sprzedawców - mówi w rozmowie z WNP.PL Mourat Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl.

  • Światowy gigant e-handlu wziął w tym roku mocno Polskę na celownik. 7 miesięcy temu wystartowała polska wersja sklepu Amazon.pl, a w połowie października w Polsce pojawiła się flagowa usługa Amazon Prime, będąca miksem zakupów i rozrywki.
  • - Dużym zaskoczeniem dla mnie było to, jak bardzo rozwinięty i dojrzały jest rynek e-commerce w Polsce, który cały czas rośnie - mówi WNP.PL Mourat Taoufiki. Przekonuje, że Amazon nie jest tylko serwisem sprzedażowym. - Pomagamy rozwijać lokalne biznesy - mówi Taoufiki.
  • W naszej rozmowie dyrektor generalny Amazon.pl opowiada o konkurencji na polskim rynku, paczkomatach, priorytetach Amazona oraz planach na nadchodzący, świąteczny szczyt sprzedażowy. 
Zanim trafił pan do Polski, pracował pan w ponad 20 różnych krajach, zarówno w Europie, Ameryce Południowej, na Bliskim Wschodzie, jak i w Afryce. Jak pracuje się panu w Polsce?

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (8)

Do artykułu: Mourad Taoufiki, szef Amazona w Polsce: Nie jesteśmy tylko serwisem sprzedażowym

  • Jan 2021-10-25 13:43:21
    "Wspieramy lokalny biznes" hahahahahahahaha zabrakło słów "w szybszym upadku". Nie od dziś wiadomo, że amazon kradnie bazy klientów kontrahentom, nie zezwala im na wsadzanie do paczek ulotek z nazwami swoich firm, a potem po prostu przejmuje ich klientów doprowadzając do bankructwa te firmy, które tym złodziejom zaufały. NIE dla amazonu!!!
  • Berus 2021-10-25 12:27:49
    Anglosas chciał pochwalić, a obraził. Oni nawet kiedy chcą być uprzejmi, nie potrafią pozbyć się tego protekcjonalnego, postimperialnego lekceważenia. Rzeczywiście Polskę może kojarzyć ze wszystkim, ale nie z tym, że mieszkają w niej tłumy utalentowanych i głodnych sukcesu ludzi oraz że rynek e-commerce jest rozwinięty. Szkoda, że jeszcze nie powiedział, że spodziewał się po Polsce równego zacofania w adoptowaniu najnowszych technologii fintech i bankowości co w Niemczech, gdzie nadal płaci sir czekami, a płatność bezgotówkowa to głównie karta kredytowa hahaha
  • Kuba 2021-10-25 07:44:50
    Gińcie polaky !!! Gińcie!!
  • kiwi 2021-10-25 07:21:25
    "Największym zaskoczeniem dla mnie była dostępność tak wielu utalentowanych pracowników." no ta.., bo w Polce to tylko białe niedźwiedzie, a ludzie mieszkają w szałasach i żyją ze zbieractwa i łowiectwa...
  • kiwi 2021-10-25 07:21:25
    "Największym zaskoczeniem dla mnie była dostępność tak wielu utalentowanych pracowników." no ta.., bo w Polce to tylko białe niedźwiedzie, a ludzie mieszkają w szałasach i żyją ze zbieractwa i łowiectwa...
    • marek11 2021-10-25 07:54:17
      No niestety tak nas widzą na świecie...a efektem jest właśnie olbrzymie zaskoczenie jak przyjadą do Polski a i pewnie im się wydaje ze te białe niedżwiedzie za którymi na co dzień biegamy to zawsze jakoś tak pochowamy...wystarczy posłuchać europosłów z PE.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.186.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!