PARTNERZY PORTALU

Najpierw Visa, teraz Kredyt Bank

W poniedziałek przez 12 minut system Kredyt Banku nie łączył się z bankomatami. Klienci nie dostawali pieniędzy, ale żądane kwoty zostały im potrącone z ich rachunków.

- W poniedziałek około ósmej rano chciałem wybrać 300 zł z bankomatu w Białymstoku. Wbiłem kod PIN, jednak bankomat na trzy minuty zatrzymał mi kartę. Kiedy dostałem ją z powrotem, automat nie wydał żądanej kwoty i potwierdzenia operacji. Uznałem, że jest zepsuty. Po południu poszedłem do innego punktu, gdzie wybrałem 300 zł. Dopiero wieczorem przez internet sprawdziłem saldo i okazało się, że mam debet, bo system potrącił mi wypłatę także za pierwszym razem - powiedział "Gazecie Wyborczej" jeden z klientów Kredyt Banku.

Niespełna dwa tygodnie temu wiele osób wypłacających pieniądze kartami Visa zostało wielokrotnie obciążonych sumami wypłat. Po tej awarii wielu klientów sprawdza rachunki po każdej operacji w bankomacie i dlatego rozmówca "GW" tak szybko odkrył błąd systemu.

Następnego dnia zgłosił się do oddziału banku z reklamacją i trafił na kolejkę klientów z podobnym problemem. "Gazecie" zgłoszono także kilka podobnych przypadków.

We wtorek do późnego popołudnia biuro prasowe Kredyt Banku utrzymywało, że sprawa dotyczy tylko jednego bankomatu w Białymstoku. Kiedy jednak przybywało pokrzywdzonych, rzeczniczka banku Monika Nowakowska przyznała, że 12-minutowa awaria miała zasięg ogólnopolski. W całej Polsce KB obsługuje 3,3 tys. bankomatów, ale pokrzywdzeni mogą być też jego klienci, którzy podejmowali pieniądze z bankomatów innej sieci - czytamy w "Gazecie".

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Najpierw Visa, teraz Kredyt Bank

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.192.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!