PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowy konsument jest wygodny, nie lubi tracić czasu

Autor: PortalSpozywczy.pl
14-06-2019 20:31
Nowy konsument jest wygodny, nie lubi tracić czasu

Młodzi ludzie są także coraz bardziej majętni, chcą wydawać coraz więcej pieniędzy

(fot. pixabay.com)

Nowy konsument jest wygodny, nie lubi tracić czasu, chce dostać szybko i sprawnie to, czego potrzebuje i najlepiej, aby usługa i produkt były mocno spersonalizowane – mówili prelegenci podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

  • Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku Retail Digital Transformation w ING Bank Śląski SA tłumaczyła, że w relacji klientów z marką ważna jest spójność. 
  • Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej zauważył, że młodzi ludzie w wieku od 18 do 24 lat starają się optymalizować czas.
  • Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii PwC wskazał, że główną różnicą między nowym konsumentem, a starszym jest to, że starszy ma doświadczenie a nowy - doświadcza.
Obecny konsument jest wygodny i ta potrzeba nie jest nowa, ale obecnie jest częściej spełniana dzięki zaangażowaniu do procesów sprzedażowych nowych technologii. Konsumenci przywiązują również uwagę do wartości, są coraz bardziej świadomi i lubią ofertę spersonalizowaną – mówili prelegenci charakteryzując współczesne zachowania zakupowe. 

Niektóre zachowania konsumenckie są zależne od wieku osób nabywających produkt lub usługę, zwłaszcza jeśli chodzi o zakupy internetowe. Prelegenci podkreślali, że im młodsza osoba, tym szybciej chce przejść przez proces zakupowy. Ważne są dla niej krótki czas  zakupu oraz wygoda i bezproblemowość podczas kolejnych kroków zakupowych w e-sklepach, na platformach online czy na stronach internetowych firm. 

Zależność zachowań konsumentów od ich wieku potwierdził Adrian Kostrzębski, rzecznik prasowy ESL Gaming Polska, który tłumaczył, że młodzi miłośnicy e-sportu nie lubią, jeśli podczas procesu zakupowego coś „nie działa”. – Im więcej stron, podstron jest do przeklinania, tym większy jest problem. To musi być bardzo krótki proces – kliknij, wyślij i zaakceptuj, bez żadnych dodatkowych i zbędnych ruchów – wyjaśniał. 

– Zauważamy również bardzo mocny wpływ influenserów na młodych konsumentów, ale mam tu na myśli wpływ nie tylko influenserów jako osoby popularne, ale influenserów też w postaci eventów. Młodzi konsumenci potrzebują bodźca, który ich poprowadzi przez życie. Rzadko na imprezy tego typu jak nasza przychodzą sami, najczęściej przychodzą w grupie, mają jakąś osobę, która ich prowadzi. Tak samo jest w internecie – jeśli widzą, że ktoś im podpowie, że dane rozwiązanie może być dla nich korzystne, jest to często dla nich mocny argument, żeby daną usługę czy dany produkt kupić – tłumaczył Adrian Kostrzębski. 

– Młodzi ludzie są także coraz bardziej majętni, chcą wydawać coraz więcej pieniędzy na naszej imprezie, ale ich oczekiwania bardzo rosną. Nasi fani mają też olbrzymią świadomość tego, co my promujemy wokół e-sportu – dodał.

Czytaj więcej na PortalSpozywczy.pl
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (2)

  • Emem 2019-06-15 20:24:54
    Podoba mi się definicja różnicy, tak trochę wprost powiedziane o tym co wynika, a nie tylko dywagowanie o trendach i czemu starsze pokolenie jest winne
  • Prostym językiem 2019-06-16 19:20:55
    Przekaz jest prosty, młodzi ludzie nie myślą, wolą żeby ich ktoś poprowadził za rączkę i podsunął pod nos to czego zapragną (lub albo przede wszystkim, co podpowie im influenser). Krótko i zwięźle: młodzi ludzie to jeszcze zasmarkana gówniarzeria, na której można zarobić, gdyż często już pracują i mają własną kasę.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.243.26.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


POLSKA I ŚWIAT

26 423 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

0 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 218 ofert w bazie

397 692 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.