- Plastik zostanie z nami jeszcze długo... Mam duże wątpliwości, czy kiedykolwiek uda nam się go zastąpić czymś, co będzie przyjazne i nie będzie pomysłem typu: polski samochód elektryczny na węgiel - mówi w rozmowie z WNP.PL Piotr Dębicki, prezes Formiki.
- - Dziś dużego kryzysu nie widać, na pewno natomiast widoczne jest przesunięcie w stronę tańszych produktów - wskazuje Piotr Dębicki, prezes Formiki - trzeciego największego producenta opakowań aluminiowych dla przemysłu mleczarskiego w Europie.
- - Firmy, które się boją, tną wydatki na reklamę, usługi zewnętrzne, konsultantów... My wręcz odwrotnie: inwestujemy, stawiamy na marketing, zatrudniamy dwie firmy konsultingowe, które szukają oszczędności - mówi prezes Formiki.
- Piotr Dębicki opowiada także o specyfice rynku opakowaniowego, absurdach w trendach biodegradowalności, segregacji odpadów, inwestowaniu w start-upy czy wpływie wojny w Ukrainie na biznes.