PARTNERZY PORTALU

Płatności zegarkiem i telefonem to przyszłość bankowości, mówi wiceprezes Nest Banku

Bartosz Chytła, wiceprezes Nest Banku: W bankowości wszystko dzieje się szybciej, prościej, intuicyjnie i digitalowo Fot. mat. prasowe
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Bartosz Dyląg
  • Dodano: 21-02-2019 06:00

- Już 7 proc. transakcji bezgotówkowych w Nest Banku to transakcje mobilne. Średnia wartość transakcji mobilnych stale rośnie - dla usługi Apple Pay wynosi obecnie 51 zł, a dla Google Pay to 42 zł. Klienci banku aktywnie korzystają też z płatności zegarkiem - Garmin Pay - wyjaśnia Bartosz Chytła, wiceprezes Nest Banku.

  • - Klientom przestał już wystarczać bank - instytucja z okienkami, w której można bezpiecznie trzymać wypłatę i w razie potrzeby pożyczyć pieniądze. Dzisiaj chcą partnera, który jest wszędzie, gdzie tego potrzebują - zwraca uwagę Bartosz Chytła.
  • Bank nie obawia się dyrektywy PSD2, traktuje ją jako szansę na pozyskanie nowych klientów.
  • Nest Bank jest otwarty na współpracę z fintechami. Dzięki ich rozwiązaniom może zaoferować lepszą usługę.


Nowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, internet 5G coraz mocniej pukają do naszych drzwi. Jak Nest Bank przygotowuje się do tej rewolucji, czego możemy się spodziewać?

Bartosz Chytła, wiceprezes Nest Banku: – Mijający rok był dla Nest Banku rokiem dynamicznego rozwoju i ewolucji w kierunku nowych technologii. Od samego początku koncentrowaliśmy się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem było dostosowanie naszych rodzinnych produktów finansowych do cyfrowej rzeczywistości, w której obecnie funkcjonujemy. Widzimy, jak dynamicznie zmieniają się przyzwyczajenia naszych klientów i jak szybko powstają nowe oczekiwania.

Czytaj też: Prezes DNB Artur Tomaszewski przewiduje wzrost kredytów w przemyśle wytwórczym

Wszystko dzieje się szybciej, prościej, intuicyjnie i digitalowo. Dziś niemal każdy członek rodziny ma własnego smartfona. Klientom przestał już wystarczać bank - instytucja z okienkami, w której można bezpiecznie trzymać wypłatę i w razie potrzeby pożyczyć pieniądze. Dzisiaj chcą partnera, który jest wszędzie, gdzie tego potrzebują - podczas planowania miesięcznych wydatków, podczas kupowania biletu, zamawiania jedzenia, podczas kupna wody w osiedlowym sklepie, kiedy biegną ósmy kilometr czy podczas zlecania wypłat dla wszystkich pracowników firmy z leżaka na tropikalnej plaży.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Płatności zegarkiem i telefonem to przyszłość bankowości, mówi wiceprezes Nest Banku

  • Jacek 2019-02-24 21:01:02
    Odchodzenie od gotówki może i wygodne, ale pamiętajmy że posiadanie gotówki to ostanie niezamknięte okno systemu nadzoru państwa nad obywatelem i jego zasobami. Casus Cypru powinien wiele nauczyć

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!