PARTNERZY PORTALU

Poznań: Robot wspiera pracowników miejskiego call center

Poznań: Robot wspiera pracowników miejskiego call center
Poznański magistrat przypomniał, że biuro Poznań Kontakt zostało powołane w lutym 2009 r. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 30-05-2021 14:04

„Voicebot” wspiera pracowników poznańskiego call center. Komputerowy program głosowy pełniący rolę automatycznego asystenta stara się zrozumieć intencje klienta i przekierować go w jak najkrótszym czasie do właściwego konsultanta.

Jak wskazał poznański magistrat, to innowacyjne rozwiązanie wprowadzono w celu wsparcia obsługi rosnącego zapotrzebowania na kontakt z Miastem w czasie pandemii.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poznań: Robot wspiera pracowników miejskiego call center

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.154.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!