PARTNERZY PORTALU

Produkty kurczą się z powodu rosnących kosztów

Produkty kurczą się z powodu rosnących kosztów
Dla firm produkujących towary konsumpcyjne podnoszenie cen jest ostatecznością Fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 09-03-2022 16:18

Odchudzony papier toaletowy, mniej ciasteczek w torebce, mniej odżywki w tubce… Zmiany są subtelne, jednak eksperci z branży detalicznej twierdzą, że możemy wkrótce być świadkami, jak coraz więcej produktów konsumenckich zacznie się zmniejszać z powodu rosnących kosztów.

  • Rekordowe poziomy inflacji oznaczają, że gospodarstwa domowe płacą więcej za codzienne zakupy, a firmy ponoszą coraz większe koszty wytwarzając produkty w opakowaniach.
  • Redukcja produktów, znana również jako ich kurczenie się, występuje w czasach wysokiej inflacji, ponieważ firmy produkujące artykuły codziennego użytku płacą więcej za surowce i transport.
  • Procter & Gamble przyznało, że podnosi ceny dla 10 kategorii produktów, w tym detergentów i produktów do pielęgnacji dla niemowląt i kobiet.
Rekordowe poziomy inflacji oznaczają, że gospodarstwa domowe płacą więcej za codzienne zakupy, a firmy ponoszą coraz większe koszty wytwarzając produkty w opakowaniach. Mogą podnieść ceny, jednak tego nie robią. Klienci płacą tyle samo, ale za to kupują mniej.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Produkty kurczą się z powodu rosnących kosztów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.146.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!