Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową

Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową
Coraz częstsza obecność urządzeń mobilnych w życiu codziennym znajduje odzwierciedlenie w digitalizacji usług bankowych fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/km
  • Dodano: 29-09-2022 12:34

Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte. Dodano, że spośród 30 banków zaliczanych do grona cyfrowych liderów sześć pochodzi z Polski.

  • W ramach raportu Deloitte "Digital Banking Maturity 2022" analizie poddano 304 banki w 41 krajach.
  • "Polskie banki uzyskały wyniki powyżej światowej średniej w obszarze cyfryzacji usług bankowości detalicznej" - wskazano w czwartkowej informacji Deloitte.
  • Dodano, że jedną z przewag polskiego sektora jest proces otwarcia konta z wykorzystaniem smartfona i aplikacji bankowej - "możliwość tę oferuje 80 proc. polskich banków, podczas gdy nawet wśród globalnych cyfrowych liderów odsetek ten wynosi aż o 13 punktów procentowych mniej".

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.224.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!