Ruszyła druga odsłona kampanii informacyjnej o skutkach zamknięcia Turowa

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 09-06-2021 20:07

Ruszyła druga odsłona międzynarodowej kampanii informacyjnej o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów pod nazwą "Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja" - poinformowała w środowym komunikacie Polska Grupa Energetyczna.

Rozpoczęła się rejestracja na naszą najnowszą konferencję. PRECOP 27 pod patronatem WNP.PL odbędzie się 18-19 października i poprzedzi Szczyt Klimatyczny COP27 w Egipcie. Zapraszamy!

Kampania rozpoczęła się w Brukseli i została zaplanowana w Brukseli na kilkudziesięciu nośnikach zewnętrznych. Ma potrwać do 21 czerwca.

"PGE rozpoczęła drugą odsłonę kampanii informacyjnej +Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja+, która ma zwrócić uwagę unijnych decydentów i międzynarodowej opinii publicznej na problematykę i konsekwencje nagłej i niesprawiedliwej transformacji oraz losu lokalnej społeczności w regionie turoszowskim" - napisano w komunikacie.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ruszyła druga odsłona kampanii informacyjnej o skutkach zamknięcia Turowa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.90.95
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!