PARTNERZY PORTALU

Są dwie bariery wzrostu polskiej gospodarki - uważa Wojciech Rybak z Banku Millennium

Są dwie bariery wzrostu polskiej gospodarki - uważa Wojciech Rybak z Banku Millennium
Euro Bank ma bardzo komplementarną w stosunku do Millennium sieć oddziałów - mówi Wojciech Rybak Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Bartosz Dyląg
  • Dodano: 23-07-2019 06:00

- Z perspektywy gospodarki mamy dziś dwie bariery wzrostowe: jedna tradycyjna, związana z pozyskiwaniem nowych rynków, a także druga, która pojawiła się stosunkowo niedawno i z którą musimy nauczyć się funkcjonować – jest to bariera związana z brakiem rąk do pracy - mówi w wywiadzie dla WNP.PL Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

  • W opinii Wojciecha Rybaka personalizacja jest kluczem do budowania dobrej oceny banku.
  • Oceniając fuzję Banku Millennium i Euro Banku podkreśla, że ten drugi jest komplementarny w stosunku do strategii rozwoju Millennium. To fuzja, która jest w pełni spójna z celami strategicznymi Millennium.
  • - Zyski banków są bardzo mocno obciążone różnymi daninami, zarówno typowymi dla podmiotów gospodarczych, jak i specyficznymi dla sektora bankowego. W efekcie w bankowości mamy zwrot na aktywach zdecydowanie niższy niż w wielu innych sektorach - uważa Wojciech Rybak.


    Ruszacie z nową aplikacją i serwisem. Co w tym zakresie bank w Polsce może jeszcze zaproponować klientowi?

Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium: – Większą personalizację. To jest kolejny krok, który realizujemy zgodnie z założeniami 3-letniej strategii. Chcemy być najbardziej spersonalizowanym bankiem i do tego jest nam potrzebna nowa aplikacja mobilna i internetowa, czyli nowy Millenet. Z perspektywy klienta daje to możliwość zbudowania bardzo spersonalizowanego narzędzia, które wygląda i działa dokładnie tak, jak klient oczekuje.

Co to da z perspektywy banku?

– Na pewno możliwość dostarczenia w czasie rzeczywistym oferty dopasowanej do realnych potrzeb klienta, która będzie wynikała z jego interakcji z bankiem.

Wiemy, że takie bardzo spersonalizowane podejście jest kluczem do budowania dobrej oceny banku, a Millennium jest bardzo dobrze oceniany przez klientów w różnych perspektywach. Chroni ono klientów przed nadmiarem niepotrzebnych informacji, zalewem różnego rodzaju ofert i propozycji, które z ich perspektywy nie są wartościowe.

Czytaj też: Nadchodzi bank, jakiego nie znamy. Nowe usługi

Kolejny element, na którym się skupiamy, to kontynuacja usług spoza tradycyjnej bankowości. Dodatkowe funkcje, takie jak zakup biletów za parkowanie czy komunikacji miejskiej, ubezpieczenia komunikacyjne i podróżne - ta oferta będzie rozbudowywana tak, aby klient miał w swoim spersonalizowanym centrum finansowym wszystkie usługi, których potrzebuje.

Kiedy pomyśli pan o przełomie w usługach bankowych na miarę wprowadzenia bankowości internetowej, to co panu przychodzi na myśl?

– Jesteśmy na takim etapie, że kolejnego przełomu technologicznego o takiej skali, jaką dała nam bankowość internetowa, pewnie nie zobaczymy. Dzisiaj jesteśmy świadkami przesunięcia środka ciężkości z komputera w stronę telefonu. Powoduje to, że bank, który do tej pory mieliśmy w domu, mamy cały czas przy sobie. To duża zmiana, która istotnie wpływa na zachowania klientów. Myślę, że w najbliższej przyszłości będziemy raczej udoskonalać tę technologię, skupiać się na wykorzystaniu jej olbrzymich możliwości i poprawie doświadczeń klientów, niż robić kolejny przełom.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Są dwie bariery wzrostu polskiej gospodarki - uważa Wojciech Rybak z Banku Millennium

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.233.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!