SALESmanago idzie na GPW

SALESmanago idzie na GPW
Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie ponad 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie. Fot. PTWP (Piotr Waniorek)
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/AH
  • Dodano: 25-01-2018 17:21

Krakowska spółka SALESmanago produkująca oprogramowanie do automatyzacji marketingu podjęła przygotowania do wejścia na warszawską giełdę, aby pozyskać środki na dalszy rozwój. Alternatywnie rozważane jest pozyskanie finansowania od funduszu venture capital.

  • Nowa emisja akcji miałaby zostać przeprowadzona, aby pozyskać środki na dalszy rozwój firmy.
  • Alternatywnie do debiutu giełdowego brana jest pod uwagę możliwość pozyskania kapitału z funduszu typu venture capital.
  • Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie ponad 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie.

Jak poinformował w czwartek prezes i założyciel SALESmanago Grzegorz Błażewicz, spółka podjęła już prace z domem maklerskim w celu przygotowania jej debiutu na giełdzie. Pod uwagę brany jest główny rynek GPW.

- Nowa emisja akcji miałaby zostać przeprowadzona, aby pozyskać środki na dalszy rozwój firmy - zaznaczył Błażewicz, dodając, że ostateczne decyzje powinny zapaść w pierwszym półroczu, aby ewentualny debiut był możliwy do końca tego roku.

Alternatywnie do debiutu giełdowego - dodał prezes - brana jest pod uwagę możliwość pozyskania kapitału z funduszu typu venture capital.

Czytaj także: Finansowanie start-upów - państwowe wsparcie czy wolny rynek?

Błażewicz poinformował, że dynamika przychodów SALESmanago wyniosła w ub. r. 65 proc. Spółka wygenerowała przychód w wysokości 44,2 mln zł w porównaniu do 26,5 mln zł w 2016 roku.

W tym czasie firma zyskała 1011 nowych klientów, w tym światowe marki jak Lacoste, Hilti oraz Electrolux. Według Datanyze, SALESmanago jest drugim największym dostawcą rozwiązań Marketing Automation dla eCommerce w Europie.

Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie ponad 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie.

Wytwarzane przez nią oprogramowanie oferuje pełen wachlarz zautomatyzowanych rozwiązań dla działów marketingu. Oprogramowanie jest używane przez ponad 10 tys. klientów na całym świecie.

- Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny. W 2016 roku zainwestowaliśmy 20 mln zł w rozwój marketingu i sprzedaży, a celem było w kolejnym roku wygenerować pozytywny wynik finansowy i to mam się udało - ocenił Błażewicz.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: SALESmanago idzie na GPW

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.47.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!