W oczy popularnej branży zagląda widmo kryzysu

W oczy popularnej branży zagląda widmo kryzysu
Od początku roku ceny artykułów spożywczych wzrosły o 1/5 Fot. Pixabay
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Bartosz Dyląg
    Bartosz Dyląg
  • Dodano: 15-11-2022 11:55

Aktualna sytuacja gospodarcza – widmo kryzysu, wzrost obciążeń gospodarstw domowych i szalejąca inflacja, wpłynęły na zachowania konsumentów, co przekłada się na nowe wyzwania sektora dóbr szybkozbywalnych (FMCG).

Od początku roku ceny artykułów spożywczych wzrosły o 1/5, a od stycznia planowane są kolejne podwyżki nawet o 20-40 proc. Zdaniem Łukasza Gajewskiego, prezesa Target PRO, firmy specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży dla branży FMCG, następuje racjonalizacja zakupów – konsumenci zmniejszają ilość kupowanych produktów i rezygnują z robienia większych zapasów.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: W oczy popularnej branży zagląda widmo kryzysu

  • studenciak 2022-11-17 12:55:03
    Teraz rozumiem, dlaczego prezes jest prezesem! Właśnie prezes dokonał odkrycia na miarę KOPERNIKA!!! Brawo prezesie!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.38.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!