- Leasing dla klientów indywidualnych będzie się rozwijał w kierunku wynajmu, gdzie nie dochodzi do nabycia przedmiotu leasingu, ale korzystania z takiego pojazdu wtedy, kiedy klient będzie miał takie potrzeby - uważa Andrzej Sugajski, dyrektor generalny Związku Polskiego Leasingu.
Czytaj też: Spółki Skarbu Państwa tracą, odkąd rządzi PiS? Sprawdziliśmy to
- Produkt ten będzie się rozwijał w kierunku wynajmu, gdzie nie dochodzi do nabycia przedmiotu leasingu, ale korzystania z takiego pojazdu wtedy, kiedy klient będzie miał takie potrzeby - uważa Andrzej Sugajski.
Polski rynek leasingu będzie zaspokajał bezpośrednio potrzeby klientów.
- Mamy wiele tego typu przykładów na rynku samochodowym, gdzie poprzez formę carsharingu czy carpoolingu przedmioty leasingu służą nie kwestii posiadania, ale dysponowania w czasie, kiedy są potrzebne - dodaje dyrektor generalny Związku Polskiego Leasingu.