PARTNERZY PORTALU

Znikające pieniądze w Multibanku

Niemile mogli być zaskoczeni klienci Multibanku, którzy wypłacali w ostatnich dniach pieniądze z bankomatów. Maszyny księgowały transakcję wielokrotnie i w efekcie uszczuplały konta użytkowników.

Na szczęście tylko wirtualnie. Przedstawiciele Multibanku uspokajają - nikt nie stracił żadnych pieniędzy - poinformowała TVN24.

Przerażeni klienci banku ze zgrozą patrzyli na salda swoich kont, które topniały w oczach. Jeden z internautów tvn24.pl żalił się, że stracił 1,6 tys. złotych inny wysłał zdjęcie rachunku, gdzie zamiast 500 zł jest prawie 300 zł na minusie. Klienci banku nie kryli złości, narzekali również na zbagatelizowanie sprawy przez bank.

- Wchodzę na swoje konto i widzę że nagle wyparowało mi 1600 zł. Jestem w ciężkim szoku, bo dwie godziny temu sprawdzałem saldo konta i wszystko było w porządku - napisał internauta Marcin. Skarżył się również, że konsultanci banku nie udzielił mu żadnych informacji poza krótkim "mamy awarię". Nikt nie dał mu również gwarancji, że nie straci pieniędzy.

Zobacz infografikę Wycinek z rachunku internauty Roberta. Bank wielokrotnie księgował tę samą operację, pomniejszając saldo konta z 501 zł do -298 zł

Przedstawiciele banku tłumaczą, że znikające z kont pieniądze, to efekt awarii w komunikacji danych rozliczeniowych, które docierają do Multibanku.

- Klienci, którzy dokonywali transakcji gotówkowych w bankomatach innych niż Euronetu, mogli mieć kilkakrotnie zaksięgowane na rachunkach pojedyncze operacje, których wtedy dokonali - tłumaczył Mateusz Żelichowski, rzecznik Multibanku. - Czyli jeśli ktoś pobrał 100 zł, to operację mogła być zaksięgowana na kilkaset złotych - wyjaśnił.

Żelichowski zapewnił jednocześnie, że awaria została zlokalizowana i już niedługo będzie naprawiona.

Z podobnymi przypadkami wielokrotnego księgowania rachunków zetknęli się również klienci mBanku. Rzecznik banku Magdalena Ossowska zapewniła w rozmowie z TVN CNBC Biznes, że wielokrotne księgowanie dotyczyło jedynie transakcji dokonywanych w niedzielę, a księgowanych w poniedziałek. Dodała, że bank jeszcze w środę będzie chciał naprawić i zwrócić klientom wirtualne wypłaty wraz w pobraną prowizją.

Zarówno mBank jak i Multibank należą do BRE Bank SA.

 

Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Znikające pieniądze w Multibanku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.7.207
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!