PARTNERZY PORTALU

Maciej Szalaty szefem marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny

  • Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
  • Dodano: 01-06-2016 15:21

W maju br. w strukturze spółki PGNiG Obrót Detaliczny utworzony został nowy departament marketingu, który zastąpił funkcjonujące do tego czasu biura komunikacji i sponsoringu oraz marketingu. Szefem nowego departamentu został Maciej Szalaty.

Nowa struktura jest konsekwencją zmian w spółce, która od 2014 r. działa na zliberalizowanym rynku sprzedaży gazu. Zadaniem departamentu jest aktywne wsparcie biznesu. W jego ramach do działania powołane zostały działy: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.

Maciej Szalaty od 2010 związany był z grupą Carlsberg. Odpowiedzialny za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan, pełnił rolę marketing managera. Wcześniej pracował w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do senior brand managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University.

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Maciej Szalaty szefem marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.78.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!