PGNiG modernizuje placówki obsługi klientów

PGNiG modernizuje placówki obsługi klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PGNiG Obrót Detaliczny uroczyście otworzyło w Łodzi swoje największe Biuro Obsługi Klienta w Polsce. W ciągu dwu ostatnich lat spółka odnowiła ponad 40 takich placówek, realizując program ich rewitalizacji - „BOK 2.0”.

– Z naszych usług korzysta blisko 7 milionów odbiorców gazu i energii, a każdego dnia nasze Biura Obsługi Klienta odwiedza około 6 tysięcy osób - powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. - Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości i komfortu obsługi.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGNiG modernizuje placówki obsługi klientów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.188.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!