PGNiG Obrót Detaliczny prowadzi kampanię społeczną dot. nieuczciwych praktyk rynkowych

PGNiG Obrót Detaliczny prowadzi kampanię społeczną dot. nieuczciwych praktyk rynkowych
PGNiG Obrót Detaliczny prowadzi kampanię społeczną dot. nieuczciwych praktyk rynkowych Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 26-08-2021 13:57

PGNiG Obrót Detaliczny uruchomiło nową edycję Akcji Świadomy Klient, której celem jest zwrócenie uwagi na nieuczciwe praktyki rynkowe - podała w czwartek spółka. Kampania społeczna dotyczy m.in. zasad bezpieczeństwa w sieci oraz zakazu sprzedaży gazu i prądu w formule door-to-door.

Rozpoczęła się rejestracja na naszą najnowszą konferencję. PRECOP 27 pod patronatem WNP.PL odbędzie się 18-19 października i poprzedzi Szczyt Klimatyczny COP27 w Egipcie. Zapraszamy!

  • Jak poinformowano, głównym celem nowej odsłony Akcji Świadomy Klient jest budowa świadomości klientów w zakresie nieuczciwych praktyk stosowanych w sprzedaży bezpośredniej czy internecie, poprzez angażującą emocjonalnie komunikację.
  • Spoty audio i wideo z udziałem dzieci mają zachęcić rodziców i dziadków do refleksji oraz odpowiedzialnej reakcji.
  • Tak powinno być na przykład w momencie, gdy nieuczciwy sprzedawca puka do ich drzwi lub podejrzana witryna internetowa prosi o podanie danych osobowych - podkreślono.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGNiG Obrót Detaliczny prowadzi kampanię społeczną dot. nieuczciwych praktyk rynkowych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.65.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!