PGNiG Obrót Detaliczny wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

PGNiG Obrót Detaliczny wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Nasze zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności grupy kapitałowej PGNiG - powiedział Jerzy Kwieciński, prezes PGNiG Fot. mat. pras. PGNiG
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: ICH
  • Dodano: 19-10-2020 16:33

Konsultanci PGNiG Obrót Detaliczny od 16 października 2020 wspierają obsługę telefoniczną osób kontaktujących się z Głównym Inspektoratem Sanitarnym (GIS). To odpowiedź na potrzeby Polaków związane z uzyskaniem praktycznych porad dotyczących COVID-19- poinformowało PGNiG.

– Nasze zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności grupy kapitałowej PGNiG. Dziękuję naszym pracownikom, którzy bez wahania są gotowi nieść pomoc w tej szczególnej sytuacji. To przykład dobrej współpracy, która będzie stanowiła realną pomoc dla wielu Polaków. Co warto podkreślić, proces wsparcia obsługi telefonicznej dla osób kontaktujących się z GIS został uruchomiony w ciągu 24 godzin – powiedział Jerzy Kwieciński, prezes PGNiG.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: PGNiG Obrót Detaliczny wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

  • Polak 2020-11-01 17:54:03
    PS2 Warto wspierać każde działanie które pomoże rozwiązać problemy związane w obecnym czasie. Być może warto @Maro samemu się zaangażować w pomoc, a nie jak zwykle narzekać, utyskiwać i szukać dziury w całym. Trochę zrozumienia, empatii, a przede wszystkim zdrowia, w tym trudnym czasie.
  • Polak 2020-10-20 07:35:25
    Bardzo dobra wiadomość, brawo PGNiG OD.
    • maro 2020-11-01 00:35:41
      z czego się cieszysz pisowski (...)? 2 godziny na słuchawce i nie można się dodzwonić żeby załatwić sprawy gazowe. I tak już od kilku tygodni..
      • Polak 2020-11-01 17:41:00
        Przykro mi bardzo. Ale być może czas najwyższy nauczyć się korzystać z telefonu. PS Proszę o nie używanie i wtrącanie polityki, bo to jest bardzo niskie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.111.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!