PGNiG poszerza ofertę w segmencie B2C

PGNiG poszerza ofertę w segmencie B2C
Oferta PGNiG OD to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów. Fot. Grand Warszawski / Shutterstock.com

Efektem współpracy PGNiG Obrót Detaliczny z Solgazem - polskim producentem AGD - jest poszerzenie oferty w segmencie B2C o płyty gazowe pozwalające klientom na duże oszczędności.

Solgaz to polska firma z branży AGD, która wprowadziła na rynek linię bezpłomieniowych płyt gazowych w technologii „gaz pod szkłem”. Te ekologiczne według producenta płyty gazowe pozwalają zaoszczędzić do 50 proc. zużycia gazu w codziennym użytkowaniu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGNiG poszerza ofertę w segmencie B2C

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.179.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!