PARTNERZY PORTALU

PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych

PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych
PGNiG sprawnie przeniosła obsługę Klientów do kanałów elektronicznych mat pras

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGNiG zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700 proc. w porównaniu do poprzedniego tygodnia - podała w poniedziałek spółka. PGNiG zamknęło tradycyjne biura obsługi z powodu epidemii.

Jak poinformowało PGNiG, w sumie w minionym tygodniu online podpisano 735 umów.

- Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie - ocenił prezes PGNiG Jerzy Kwieciński.


Jak zaznaczył prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha, forma kontaktu z klientami z tradycyjnej na elektroniczną została zmieniona praktycznie z dnia na dzień.

- Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje - dodał Mucha.

PGNiG przypominało, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in. zawarcie nowej umowy gazowej, podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej, kontrolę bieżącego salda płatności, obsługę płatności elektronicznych.

×


KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!