PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych

PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych
PGNiG sprawnie przeniosła obsługę Klientów do kanałów elektronicznych mat pras
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 23-03-2020 15:41

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGNiG zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700 proc. w porównaniu do poprzedniego tygodnia - podała w poniedziałek spółka. PGNiG zamknęło tradycyjne biura obsługi z powodu epidemii.

Jak poinformowało PGNiG, w sumie w minionym tygodniu online podpisano 735 umów.

- Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie - ocenił prezes PGNiG Jerzy Kwieciński.


Jak zaznaczył prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha, forma kontaktu z klientami z tradycyjnej na elektroniczną została zmieniona praktycznie z dnia na dzień.

- Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje - dodał Mucha.

PGNiG przypominało, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in. zawarcie nowej umowy gazowej, podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej, kontrolę bieżącego salda płatności, obsługę płatności elektronicznych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGNiG przenosi obsługę klientów do kanałów elektronicznych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.111.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!