Proces rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG to nie tylko zmiana estetyczna – mówi Henryk Mucha

Proces rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG to nie tylko zmiana estetyczna – mówi Henryk Mucha
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Częstochowskie biuro obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny przy ulicy Legionów 79 przeszło gruntowną modernizację. Placówka została odnowiona w ramach ogólnopolskiego programu rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny, którego celem jest poprawa jakości obsługi klienta-informuje spółka.

Realizowany przez PGNiG Obrót Detaliczny program obejmuje ponad 130 lokalizacji w całym kraju. Biuro w Częstochowie jest piątym otwartym w tym roku w nowej formule obiektem.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Proces rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG to nie tylko zmiana estetyczna – mówi Henryk Mucha

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.237.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!