Częstochowskie biuro obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny przy ulicy Legionów 79 przeszło gruntowną modernizację. Placówka została odnowiona w ramach ogólnopolskiego programu rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny, którego celem jest poprawa jakości obsługi klienta-informuje spółka.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Proces rewitalizacji biur obsługi klienta PGNiG to nie tylko zmiana estetyczna – mówi Henryk Mucha
