Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy klienci aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tradycyjne faktury za gaz odchodzą do lamusa
