Drago Entertainment, producent gier wideo, opublikował wyniki finansowe po I kwartale 2022 roku. Wskazują na kilkukrotny wzrost przychodów netto i zysku netto. Spółka przekazała także informację o wprowadzeniu do sprzedaży dodatku do gry "Gas Station Simulator"
Drago Entertainment opublikowało wyniki za I kwartał 2022 roku. Przychody netto wyniosły 2,27 mln złotych wobec 112 tysięcy w roku minionym. Znacząco wzrósł zysk netto, który w I kwartale tego roku był na poziomie 577 tys. złotych, a analogicznym okresie 2021 roku wyniósł 162,9 tys. złotych.
Jak podaje spółka w komunikacie - na wypracowanie takich wyników wpływa miała sprzedaż gry "Gas Station Simulator". Niebawem, już w przyszłym tygodniu, na rynku będzie dostępne DLC do gry, które powinno zwiększyć łączne przychody ze sprzedaży.
Nowa gra "Food Truck Simulator" trafi do sprzedaży we wrześniu i pozwoli rozwijać własny biznes gastronomiczny połączony z możliwością rozbudowy i naprawy własnego food trucka.
Równolegle trwają prace nad grą "Winter Survival Simulator". Zespół jest wspierany przy tym projekcie przez znanego podróżnika i zdobywcę obu biegunów Marka Kamińskiego. Drago rozważa wypuszczenie gry najpierw w formie wczesnego dostępu, aby uzyskać feedback od graczy i usprawnić grę jeszcze przed jej właściwą premierą.
Czytaj także: Drago Entertainment zmienia strategię i szykuje się na giełdę