Górniczy telefon zaufania działa

Górniczy telefon zaufania działa
Telefon interwencyjny w Wyższym Urzędzie Górniczym obsługuje pełniący dyżur przez całą dobę dyspozytor Fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: JD
  • Dodano: 21-05-2020 11:29

Górniczy telefon zaufania działa przy Wyższym Urzędzie Górniczym od 2011 roku, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Prawie co trzecie zgłoszenie o nieprawidłowościach w kopalni, przyjęte tą drogą w 2019 r., okazało się zasadne - wynika z danych nadzoru górniczego. 


Telefon interwencyjny w Wyższym Urzędzie Górniczym (WUG) obsługuje pełniący dyżur przez całą dobę dyspozytor, który przyjmuje m.in. informacje o zagrożeniach bezpieczeństwa w zakładach górniczych. Informacje o występujących nieprawidłowościach można również przekazywać na adres mailowy wug@wug.gov.pl oraz tradycyjną pocztą.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Górniczy telefon zaufania działa

  • mały Jasio 2020-05-22 20:06:31
    Kabel+?
    • FURION 2020-05-23 12:44:52
      Rzeczywiście jesteś mały i to wszędzie jasio.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!