Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej działa i każdej doby obsługuje półtora tysiąca udanych transakcji na sprzedaż węgla opałowego.
Jak podaje Polska Grupa Górnicza, już około 60 tys. klientów zaopatrzyło się w opał w sklepie PGG od początku roku. Sprzedano w tym czasie ponad 230 tys. ton węgla dla gospodarstw domowych (to zarówno workowane ekogroszki, jak i sortymenty sypane luzem, które osoby fizyczne kupić mogą od pierwszych dni marca po decyzji o rozszerzeniu sprzedaży przez PGG).
Każdej doby na półki sklepu internetowego PGG - wskazuje spółka - trafia 6 tys. ton węgla, jednak chętnych na zakup jest wielokrotnie więcej niż towaru po atrakcyjnej cenie producenta. Bywa że serwery sklepu PGG oblega jednorazowo aż 70 tys. zainteresowanych zakupem osób.
Czytaj także: Oto, co PGG powinna zrobić na rynku węgla opałowego