Polska Grupa Górnicza stosuje wiele nowoczesnych technologii wykluczających możliwość automatycznego zakupu węgla w e-sklepie przy pomocy botów zakupowych - zapewnili w czwartek przedstawiciele spółki. W szczycie węgiel w sklepie internetowym PGG usiłuje kupić jednocześnie nawet ponad 100 tys. osób.
- Technologie zabezpieczające e-sklep przed automatyzacją zakupów oparte są na mechanizmach sztucznej inteligencji, stosowanych w rozwiązaniach czołowych światowych firm wyspecjalizowanych w ochronie serwisów internetowych - zapewnia PGG.
- Na bieżąco kontrolujemy działanie systemów ochrony sklepu i reagujemy na wszystkie wykryte nieprawidłowości transakcji, noszące znamiona automatyzacji zakupów - podkreśla rzecznik spółki.
- PGG oferuje węgiel w e-sklepie dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki, podczas popołudniowych sesji zakupowych. W tym czasie, w ciągu jednej sekundy notuje się ponad 100 tys. prób połączenia z serwisem sklepu.