Sto tysięcy ton aluminiowych blach przeznaczonych głównie dla motoryzacji będzie produkować rocznie nowa linia otwarta przez Constelium. W ciągu tej dekady produkcja aluminiowych części motoryzacyjnych ma w Europie wzrosnąć ponad trzykrotnie.
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
W ślad za uruchomieniem nowego zakładu produkcyjnego stworzonego na zasadzie joint venture z UACJ Corporation w Bowling Green w USA, otwarcie nowej linii w Neuf-Brisach jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji naszej globalnej strategii rozwoju motoryzacyjnego segmentu motoryzacji - powiedział Jean-Marc Germain, dyrektor zarządzający Constellium.
Neuf-Brisach to istniejący od 1967 roku zakład zajmujący się recyklingiem i produkcją blach dla motoryzacji i przemysłu opakowań dla branży spożywczej. Nowa linia zwiększy możliwości produkcji dla motoryzacji, którą zdaniem branży czeka w najbliższych latach spory rozwój. Dążenie do obniżenia poziomu emisji dwutlenku węgla zmusza producentów aut do szukania lżejszych materiałów, a to zwiększa udział aluminium w budowie aut. Według szacunków produkcja aluminiowych części nadwozi w Europie wzrośnie z 230 tys, ton w roku 2012 do 700 tys. ton w roku 2020.