PARTNERZY PORTALU

Dystrybutorzy stali stawiają na digitalizację

  • Autor: wnp.pl (Tomasz Elżbieciak)
  • Dodano: 25-05-2018 17:20

W sektorze dystrybucji stali stawiamy na specjalizację, automatyzację i digitalizację usług. Jest to wymóg naszych klientów, ale również producentów, którzy inicjują pewne procesy automatyzacji i digitalizacji - podkreślił w rozmowie z portalem WNP.PL Jakub Gróbarczyk, prezes spółki Serwistal.

Jak wskazał Gróbarczyk, elektroniczny kontakt i wymiana danych z klientami to priorytety dla jego firmy. Jego zdaniem ci przedstawiciele branży, który w najbliższych latach zapomną o tej części rozwoju, mogą zostać mocno w tyle za konkurencją.

Gróbarczyk wyjaśnił, że klienci Serwistalu mogą dokonywać zakupów online, a także ustalać specyfikację techniczną zamówienia oraz terminy dostaw.

Digitalizacja i automatyzacja procesów diametralnie zmieniają jakość usług. Prezes jako przykład podał klienta, który przed laty zamawiał około dziewięć produktów z tygodniowym terminem dostaw od przyjęcia zamówienia.

Aktualnie w katalogu produktów, które w ciągu 48-godzin dostarcza mu Serwistal, znajduje się 288 pozycji. Taki postęp nie byłby możliwy bez nowych technologii.

 

×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dystrybutorzy stali stawiają na digitalizację

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.41.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!