Do 3 września można zgłaszać kandydatów do plebiscytu "Ambasador Polski" organizowanego przez KGHM Polska Miedź S.A. Konkurs zainaugurowano we wtorek w Warszawie, a jego celem jest "wyróżnienie Polaków, którzy na co dzień przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku naszego kraju w świecie".
- "Zazwyczaj, gdy mówimy o historii Polski, mówimy o zwycięstwach militarnych, które też miały miejsce. Ale też zwyciężamy i zwyciężaliśmy w nauce i w sporcie - i nasi przedsiębiorcy toczą dzielne boje codziennie, osiągając i małe sukcesy, i duże" - mówił podczas wtorkowej konferencji prezes KGHM Polska Miedź S.A i pomysłodawca konkursu Marcin Chludziński.
- Celem plebiscytu jest wyróżnienie Polaków, którzy na co dzień przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku naszego kraju w świecie.
- "To jest bardzo istotne, abyśmy kojarzyli się jako kraj także właśnie ze zwycięstwami na innych polach niż militarne. I to też będzie nam przyświecało, żeby o tych zwycięstwach w innych obszarach, takich codziennych, mówić i doceniać wkład ludzi" - podkreślił Chludziński.