Koniec dobrego biznesu na rozbiórce statków

Koniec dobrego biznesu na rozbiórce statków
Fot. PTWP

Nie pomagają ani pomoc publiczna rządu, ani zachęty dla armatorów do wymiany statków - chiński przemysł złomowania starych jednostek stoi przed koniecznością dalszej redukcji mocy i liczby pracowników.

Chcąc zmniejszyć problem nadmiaru mocy przewozowych nad popytem, szczególnie drobnicy i towarów masowych, rząd ChRL wprowadził już w 2013 roku program subsydiów. Przewoźnicy, którzy zdecydują się oddać starsze statki na złom, korzystają z dopłaty na pokrycie 50 proc. kosztów recyklingu, a ponadto mogą liczyć także na 50 proc. zwrot kosztu zakupu nowej jednostki.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Koniec dobrego biznesu na rozbiórce statków

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!