Ogromne kłopoty niemieckiego giganta

Ogromne kłopoty niemieckiego giganta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Piotr Myszor
  • Dodano: 12-08-2019 06:20

Po pierwszych 9 miesiącach roku fiskalnego niemiecki koncern ThyssenKrupp obniżył prognozy całorocznych wyników i planuje kolejne posunięcia mające poprawić efektywność. Są wśród nich działania mające zredukować koszty administracyjne, ale także pozbycie się spółek, których straty najbardziej ciążą na wynikach koncernu.

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
Po pierwszych 9 miesiącach roku fiskalnego 2018/2019 sprzedaż wzrosła o 1 proc., do 31,2 mld euro, co ThyssenKrupp tłumaczy globalnym spowolnieniem ekonomicznym, wyraźnym przyhamowaniem produkcji motoryzacyjnej i dużym importem stali. Wynik EBIT w tym czasie obniży- się o około połowę – spadł z 1,3 mld euro przed rokiem do 683 mln euro obecnie.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Ogromne kłopoty niemieckiego giganta

  • Aleksander 2019-08-12 10:47:09
    TO SŁUSZNA KARA BOSKA ZA WSPÓŁPRACĘ Z HITLEREM !!! NIECH SIĘ DZIEJE SPRAWIEDLIWOŚĆ !
    • Jadwiga 2019-08-12 11:20:18
      Raczej kara za pazerność, czyli kupowanie wszystkiego co się nawinie, obojętne czy pasuje do struktury koncernu czy nie. Mam też innych kandydatów do takich problemów. Wielkie koncerny idą już na całość , nie działaję w swoich segmentach tylko wkraczają innym na podwórko. Wszyscy robię wszystko obojętne czy maja tradycje i specjalistów w tej dziedzinie czy nie. Potem walczą o udział w rynku przeważnie obniżaniem cen , bo ich stać, bo mają z czego dopłacać na czas zwiększania udziału. Ale nie da się wiecznie do czegoś dopłacać. Więc zepsują rynek a potem pozbywają się balastu , ale bałagan który zrobili zostaje. Czy to mądre ,że Mercedes robi samochody małolitrażowe w segmencie średniaków , a Ferrari Suwa. Największy armator zamiast pilnować frachtu morskiego to w chodzi w spedycję i niedługo będzie robił kurierkę i dostarczał paczki do osób fizycznych. Poziom wszelakich usług spada , jakość towarów też ale to jest skutkiem tego,ze wszyscy robią wszystko , wchodzą na rynki dampingowymi cenami , a agencje które maja pilnować rynku już na tym nie są wstanie zapanować i dają zgody na każde przejecie.
      • pk 2019-08-12 15:16:32
        Mądre słowa! A ORLEN kupuje kioski RUCHu z myślą o optymalizacji swoich kosztów dystrybucji (sic!)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.209.138
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!