Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?

Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?
Fot. Shutterstock.com

Kraje Afryki, Ameryki Południowej i Azji mają ogromny potencjał sprzedażowy. To trudne rynki ze względu na kryzysy gospodarcze lub polityczne, ale staramy się zwiększać tam rozpoznawalność marki i rozwijać sprzedaż - mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Jak się zmienia udział sprzedaży zagranicznej w przychodach spółki i jak miałby ten odsetek wyglądać za 5 lat lub w jakimś innym okresie, który spółka zakłada w planach?

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.133.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!