PARTNERZY PORTALU

Serwistal stawia na rozwój

Fot. (mat. prasowe Serwistal)
  • Autor: Artykuł sponsorowany
  • Dodano: 15-10-2011 00:00

Nowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych - mówi Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal.

Umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty - to główne cele, jakie stawia sobie firma Serwistal.

W latach 80. firma - wtedy działająca pod nazwą Murbet - zajmowała się produkcją wyrobów betonowych. W 1991 roku zakres działalności przedsiębiorstwa został rozszerzony - objął hurtowy i detaliczny handel wyrobami hutniczymi oraz materiałami budowlanymi. W 2001 roku rozpoczęto pierwszy etap budowy nowoczesnego stalowego centrum serwisowego wyrobów płaskich.


- Już na etapie planowania inwestycji został sprecyzowany profil produkcji przedsiębiorstwa - podkreśla Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal. - W ofercie znalazły się taśmy i formatki, cięte na wymiar z blach stalowych, ocynkowanych, aluminiowych i powlekanych.

Jak dodaje Jakub Gróbarczyk rosnące zapotrzebowanie odbiorców pozwoliło realizować strategie szybkiego rozwoju. Rozbudowano zakład i park maszynowy oraz konsekwentnie wdrażano nowe rozwiązania technologiczne.

- Nową dekadę w historii firma rozpoczęła pod nazwą Serwistal - mówi Jakub Gróbarczyk. - Poprzednia nazwa MG Murbet nie oddawała rodzaju i charakteru prowadzonej działalności spółki, gdyż zdecydowanie wiązała się z rynkiem budowlanym. Postanowiliśmy zmienić nazwę i logo firmy, dostosowując je do rodzaju prowadzonej działalności. Jako stalowe centrum serwisowe o ugruntowanej wysokiej pozycji na rynku przetwórstwa wyrobów płaskich, chcemy również poprzez nazwę być jednoznacznie kojarzeni z branżą, w której działamy od 10 lat.

Jak podkreśla Jakub Gróbarczyk celem firmy jest rozwój, umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty.

Firma obsługuje zarówno krajowe jak i zagraniczne rynki. Dominują kraje Unii Europejskiej takie jak na przykład Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja i kraje Benelux. Spółka współpracuje także z państwami spoza UE, takimi jak Rosja, Białoruś, czy Ukraina.

W 2011 roku, kontynuując strategię rozwoju nowoczesnego centrum serwisowego, zarząd rozpoczął realizację nowego planu inwestycyjnego na zakupionym 8-hektarowym gruncie na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ogólna wartość wydatków inwestycyjnych wyniesie ponad 32 mln zł. Zakończenie inwestycji zostało zaplanowane w 2014 roku. Dziś już wiadomo, że realizacja nastąpi już w 2012 roku. Obecnie trwa rozbudowa zakładu o kolejne 7.000 m kw.

- Już wkrótce nowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych.Tym samym przedsiębiorstwo umocni się w zakresie dotychczasowej produkcji i pozycji lidera rynku - podsumowuje Jakub Gróbarczyk.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Serwistal stawia na rozwój

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.142.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!