Always, Arial, Pampers, Gillette. P&G zmienia opakowania wszystkich swoich produktów

Always, Arial, Pampers, Gillette. P&G zmienia opakowania wszystkich swoich produktów
Do 2030 roku P&G dla wszystkich swoich 20 marek planuje wprowadzać opakowania w 100 proc. przeznaczone do recyklingu lub ponownego wykorzystania Fot. pantene.pl

Procter & Gamble wprowadza proekologiczną rewolucję. Do 2030 roku wszystkie produkty tej marki m.in. Always, Ariel, Head & Shoulders, Pantene, Pampers, Pantene, Tide czy Gillette kupimy w opakowaniach w 100 procentach nadających się do recyklingu lub nadających się do powtórnego użycia. Kilka dni temu podobny ruch wykonało Nestlé.

  • Procter & Gamble zrewidowała dotychczasową Strategię Zrównoważonego Rozwoju 2020 i ogłosiła nowe cele.
  • M.in. do 2030 roku dla wszystkich swoich 20 marek planuje wprowadzać opakowania w 100 proc. przeznaczone do recyklingu lub ponownego wykorzystania. 
  • W praktyce oznacza to, że żadne z opakowań nie trafiłoby na wysypisko śmieci ani nie skończyłoby jako odpad. 
  • - Nowe cele mają inspirować i stwarzać firmie oraz konsumentom warunki do pozytywnego oddziaływania na środowisko naturalne i społeczeństwo - mówią jej przedstawiciele. 
  • Warto przypomnieć, że również Nestlé ogłosiło taki plan. Termin realizacji wyznaczyło na 2025 rok. 

- Wierzymy, że P&G może stać się motorem dobrych zmian i siłą napędową rozwoju. Z jeszcze większą świadomością chcemy służyć naszym konsumentom i pomóc im odpowiedzialnie korzystać z naszych produktów - mówi David Taylor, CEO Procter & Gamble. Jak dodaje, konsumenci oczekują, że marki, które cieszą się ich zaufaniem, zapewnią im nie tylko najlepszą skuteczność działania, ale także przyczynią się do rozwiązywania stojących przed światem problemów i wyzwań. 

Dotychczas firmie udało się zrealizować większość celów zrównoważonego rozwoju, jakie planowała osiągnąć do 2020 r., to m.in.:
- w obszarze klimatu - redukcja bezwzględnej emisji gazów cieplarnianych o 16 proc. od 2010 r.
- w obszarze zasobów wodnych - o 27 proc. niższe zużycie wody w zakładach produkcyjnych od 2010 r.
- w obszarze odpadów - w ponad 80 proc. fabryk osiągnęło zerowy poziom odpadów przemysłowych, które trafiają na wysypiska. 
Na tym nie koniec. Przykładowo produkty pod marką marka Tide purclean zawierają bioskładniki, a Head&Shoulders do produkcji opakowań wykorzystuje plastikowe odpady zbierane z plaż. Firma uznała, że nadszedł czas na zweryfikowanie ostatnich założeń. Efektem jest Strategia Zrównoważonego Rozwoju 2030 Procter & Gamble, w której działania proekologiczne zostały podzielone na cztery grupy:

1. Marki:wszystkie 20 wiodących marek P&G do tego czasu zamieni opakowania na takie, które są w 100 proc. przeznaczone do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Dodatkowo P&G chce zapewnić przejrzystość w zakresie składników produktów wszystkich marek w swoim portfolio.

 

×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Always, Arial, Pampers, Gillette. P&G zmienia opakowania wszystkich swoich produktów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.147.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!