Reklamy obniżą koszty ładowania samochodów. W Polsce to już działa

Reklamy obniżą koszty ładowania samochodów. W Polsce to już działa
Pure City uruchomił pierwsze dwie elektrostacje Fot. materiały prasowe
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PIM
  • Dodano: 16-01-2023 16:47

Operator sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych Pure City, będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej, uruchomił pierwsze dwie elektrostacje. Do końca czerwca tego roku firma chce mieć 50 stacji, a do końca roku nie mniej niż 100 w całej Polsce.

  • Do końca 2025 r. firma Pure City ma mieć 750 ładowarek w całej Polsce, przede wszystkim w miastach pow. 20 tys. mieszkańców.
  • Firma prowadzi obecnie rozmowy w sprawie umów obejmujących łącznie ponad 400 lokalizacji w całej Polsce.
  • Stacje PureCity będą zasilane energią z certyfikatami zielonego pochodzenia.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Reklamy obniżą koszty ładowania samochodów. W Polsce to już działa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.70.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!