PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Property Forum Wrocław

Wrocław  •  26 listopada 2012

Prelegenci

    B

  • Bańka John

    Bańka John

    Partner, Dyrektor Działu Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych, Colliers International
    John Bańka jest dyrektorem Działu Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych i partnerem w firmie Colliers International. Obecnie doradza przy projektach o łącznej wartości przekraczającej 600 milionów euro. Wcześniej, przez ponad 10 lat, działał z sukcesem na rynku inwestycyjnym nieruchomości komercyjnych w Polsce. Rozległą wiedzę z zakresu ekonomii oraz planowania przestrzeni miejskiej John zdobywał podczas działalności w Chicago, Nowym Jorku, Barcelonie oraz w Warszawie. Urodzony w Chicago. Do Polski przyjechał w 1996 roku jako menedżer inwestycyjny w ramach projektu Warszawskiego Centrum Finansowego. Przed dołączeniem do Colliers pełnił funkcję menedżera w dziale nieruchomości w Andersen / Ernst & Young w Warszawie. Wcześniej, John był kierownikiem projektu w New York City Public Development Corporation oraz kierownikiem ds. rozwoju w Ricardo Bofill Architects w Barcelonie. John jest absolwentem kierunków urbanistycznych na Furman University oraz University of Illinois. Posiada tytuł MBA zdobyty w Kellogg School na Northwestern University. Uczestnik programu dotyczącego miejskiej przestrzeni handlowej na Harvard University Graduate School of Design. John jest założycielem i przewodniczącym komitetu Urban Land Institute Poland - globalnej organizacji badawczo-edukacyjnej zrzeszającej urbanistów oraz ekspertów rynku nieruchomości.
  • Bobek Edyta

    Bobek Edyta

    Leasing Director, Griffin Group
  • Braniec Artur

    Braniec Artur

    Dyrektor ds. Komercjalizacji, DomExpo
  • Burzec-Lewandowska Małgorzata

    Burzec-Lewandowska Małgorzata

    redaktor naczelna, Propertydesign.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertynews.pl
  • D

  • Dobrzycki Marek

    Dobrzycki Marek

    dyrektor zarządzający, Panattoni Europe
  • Dyszkiewicz-Najda Iwona

    Dyszkiewicz-Najda Iwona

    Dyrektor, Wydział Mienia Wojwódzkiego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
  • Dyś Barbara

    Dyś Barbara

    Pełnomocnik Zarządu ds. Ekspansji i Rozwoju, Rank Progress S.A.
    Wykształcenie: Wyższe techniczne Akademia Rolnicza we Wrocławiu – mgr inż. geodezji urządzeń rolnych Studia Podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego z zakresu zarządzania podmiotami gospodarczymi Pełnione funkcje: 1990-2001 - sekretarz Gminy Kobierzyce - odpowiedzialna za stworzenie strategii rozwoju i powołanie Centrum Handlowego BIELANY o powierzchni 150 ha, przygotowała projekt inwestycyjny dla Biskupic Podgórnych (260 ha) strefa ekonomiczna dla koncernu LG, Toshiba i innych 2000-2004 - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji i Zarządzania Nieruchomościami w telefonii DIALOG - odpowiedzialna za Ekspansję marki 2005-2006 - Dyrektor ds. rozwoju w ANCONA - spółka deweloperska 2006-obecnie - Pełnomocnik Zarządu Rank Progress ds. Rozwoju i Ekspansji - przygotowanie inwestycji o łącznej powierzchni 200 tys. mkw, odpowiedzialna za przygotowanie wszystkich centrów handlowych Rank Progress w zakresie procedur administracyjnych, od zakupu nieruchomości po uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, odpowiedzialna za ekspansję Rank Progress i przygotowanie nowych inwestycji na najbliższe lata
  • Dzwonkowski Wojciech

    Dzwonkowski Wojciech

    Członek Zarządu, Inter IKEA Centre Polska
  • J

  • Jamrozik Andrzej

    Jamrozik Andrzej

    Dyrektor Oddziału Terenowego, Agencja Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
    Andrzej Jamrozik, od ponad 4,5 lat dyrektor Wrocławskiego Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych, która ma w swoim zasobie blisko 240 tys. ha gruntów na Dolnym Śląsku, w tym 50 tys. ha przeznaczonych na cele inwestycyjne. Aktywnie współpracuje z inwestorami, specjalnymi strefami ekonomicznymi, jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami pożytku publicznego. Instytucja, którą kieruje, uczestniczy w międzynarodowych targach nieruchomościowych oraz misjach gospodarczych. Ukończył liczne kursy z zakresu zarządzania, osobiście z powodzeniem prowadził restrukturyzację dużego przedsiębiorstwa rolnego. Uzyskał dyplom Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Jest także trzecią kadencję Radnym Powiatu Wrocławskiego.
  • K

  • Karniewski Robert

    Karniewski Robert

    Partner, Dyrektor Rynków Regionalnych, Colliers International
    Robert Karniewski jest jednym z dwóch partnerów stojących na czele Działu Powierzchni Biurowych. Z Colliers związany od 1998 roku. Zarządza 16-osobowym zespołem wspomagającym klientów w poszukiwaniu i najmie powierzchni biurowej na terenie całego kraju. Od 2008 roku specjalizuje się we współpracy z klientami korporacyjnymi. Obecnie zajmuje się również rozwojem usług reprezentacji najemcy w miastach regionalnych. Wśród klientów Roberta znajdują się firmy z sektora bankowego, telekomunikacyjnego, farmaceutycznego, kosmetycznego, nowych technologii, itp. Dział dowodzony przez Roberta jest laureatem prestiżowych nagród w konkursach branżowych.
  • Kurowski Patrick

    Kurowski Patrick

    Associate Director, Head of Industrial & Logistics, CBRE Polska
    Patrick Kurowski posiada bogate doświadczenie w reprezentacji dużych międzynarodowych firm i dostarczaniu optymalnych rozwiązań dla najemców powierzchni przemysłowych i logistycznych w Polsce. W trakcie wieloletniej pracy w CBRE brał udział w znaczących transakcjach na rynku nieruchomości w Austrii i Polsce. Patrick ściśle współpracuje z deweloperami, głównymi wykonawcami i najemcami powierzchni magazynowych. Patrick Kurowski dołączył do CBRE w Wiedniu w 2007 roku, gdzie pracował w działach wycen i obsługi klientów korporacyjnych, będąc odpowiedzialnym zarówno za projekty przemysłowe, magazynowe, jak i biurowe. Poprzednio pracował przez ponad 4 lata dla generalnego wykonawcy w Austrii. W roku 2011 awansował na dyrektora działu powierzchni przemysłowych i logistycznych w CBRE w Polsce.
  • O

  • Ostrowski Dariusz

    Ostrowski Dariusz

    Prezes Zarządu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
  • P

  • Paluszkiewicz Janusz

    Paluszkiewicz Janusz

    Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego, Agencja Mienia Wojskowego we Wrocławiu
    Wykształcenie wyższe ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Licencja - Zarządcy Nieruchomości. W latach 1994 - 2008 Dyrektor Departamentu Administracji Lukas Bank SA ( obecnie Credit Agricole Bank Polska SA).
  • Posytek Robert

    Posytek Robert

    redaktor naczelny, Propertynews.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertydesign.pl
  • R

  • Rajska-Wolińska Monika

    Rajska-Wolińska Monika

    Managing Partner, Colliers International
    Monika Rajska-Wolińska dołączyła do Colliers International w listopadzie 1999 roku, kiedy firma stawiała w Polsce pierwsze kroki. Jako partner zarządzający jest odpowiedzialna za rozwój firmy na rynku lokalnym oraz nadzór nad współpracą poszczególnych działów zatrudniających łącznie ponad 190 osób w biurach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Szczecinie. Monika Rajska-Wolińska jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości oraz członkiem organizacji RICS (The Royal Institution of Chartered Surveyors). Pod jej przewodnictwem, Colliers International w Polsce zdobył wiele nagród, między innymi dla najlepszej agencji roku w kategorii powierzchni biurowych, powierzchni magazynowych i powierzchni handlowych na gali Eurobuild Awards 2012, jak również najlepszej agencji roku 2011 w kategorii powierzchni magazynowych, powierzchni biurowych oraz firmy roku 2011 w kategorii zarządcy nieruchomości w trakcie gali CEE Quality Awards.
  • S

  • Sieja Zbigniew

    Sieja Zbigniew

    Dyrektor Oddziału Terenowego, Agencja Mienia Wojskowego we Wrocławiu
    Zbigniew Sieja jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. Przed pracą w Agencji Mienia Wojskowego pełnił funkcje dyrektora finansowego w firmach działających w mediach oraz w branży nieruchomości. Jest doświadczonym doradcą w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami, ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania środków finansowych na procesy inwestycyjne. Wieloletni wykładowca finansów i zarządzania finansami na uczelniach wrocławskich. Jego prace badawcze i zainteresowania naukowe dotyczą między innymi problematyki podatku katastralnego i finansów samorządowych.
  • Solińska-Marek Urszula

    Solińska-Marek Urszula

    Prezes Zarządu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna Invest Park Sp. z o.o.
    Urszula Solińska-Marek, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego Przemysłu. Wykształcenie uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu Zarządzania i Marketingu, Prawa i Gospodarki Unii Europejski oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Zdobytą w czasie studiów wiedzę z zakresu przemysłu rozwijała dalej zgodnie ze swoimi zainteresowaniami, co pozwoliło jej na uzyskanie tytułu naukowego doktora. Przez kilkanaście lat realizowała zadania firm doradczych głównie na terenie województwa dolnośląskiego, współpracując z ścisłym zakresie między innymi z samorządami różnych szczebli oraz instytucjami działającymi na rzecz mieszkańców województwa dolnośląskiego. Brała udział w wielu przedsięwzięciach mających wpływ na kształtowanie kierunków rozwoju regionu, między innymi uczestniczyła w pracach zespołu opracowującego strategię rozwoju województwa oraz licznych projektów pozwalających zrealizować cenne dla mieszkańców Dolnego Śląska działania dofinansowane między innymi z funduszy Unii Europejskiej. Od 2011 roku zajmuje się obsługą inwestycji z kapitałem krajowym oraz zagranicznym na terenach objętych granicami Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
  • Subocz Tomasz

    Subocz Tomasz

    Head of Tenant Representation, Savills Polska
    Tomasz Subocz zarządza Działem Reprezentacji Najemcy w międzynarodowej agencji doradczej Savills. Posiada 7-letnie doświadczeniem w zakresie projektów reprezentacji najemcy, w szczególności w doradztwie skierowanym do firm z sektorów: BPO (Sektor Usług dla Biznesu), R&D (Badania i Rozwój) oraz SSC (Centra Usług Wspólnych). Doradza klientom lokalnymi oraz zagranicznymi na terenie całej Polski w zakresie wyznaczania strategii dla nieruchomości, negocjacji oraz renegocjacji umów najmu, podnajmu, cesji, czy zbycia nieruchomości oraz pozyskiwania lokalizacji dla centrów outsourcingowych.
  • W

  • Węgłowski Ireneusz

    Węgłowski Ireneusz

    Wiceprezes, Orbis SA

    Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.
    Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).
    Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

  • Wieczorek Przemysław

    Wieczorek Przemysław

    Członek Zarządu, Puro Hotels Sp. z o.o.
    Przemysław Wieczorek – członek zarządu Puro Hotels Sp z o.o., absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość, związany ze spółką od początku jej istnienia. Odpowiedzialny w firmie za akwizycje terenów inwestycyjnych oraz finansowanie projektów hotelowych. Puro Hotels Sp. z o.o. to powstająca obecnie nowoczesna sieć hoteli łącząca wysoką jakość produktu hotelowego, najnowocześniejsze rozwiązania IT oraz nietuzinkowy design za przystępną cenę. Do 2015 r. firma będzie zarządzać 4 nowymi hotelami w centrum Wrocławia, Krakowa, Poznania oraz Gdańska.

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.