PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Regionalne Property Forum Poznań

Poznań  •  13 stycznia 2015

Prelegenci

    A

  • Anioł Janusz

    Anioł Janusz

    Dyrektor Generalny, Raben Polska
  • B

  • Bogacki Stanisław

    Bogacki Stanisław

    Prezes Zarządu, Solar Company SA
    Stanisław Bogacki jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Poznaniu, gdzie w 1988 roku uzyskał tytuł doktorski. W latach osiemdziesiątych odbywał wiele staży i stypendiów naukowych w wiodących klinikach okulistycznych m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz w Niemczech, w tym czasie pracował także w Klinice Okulistycznej Akademii Medycznej w Poznaniu. W latach 1992-1997 Stanisław Bogacki zaangażowany był w pracę Wojewódzkiego Szpitala Pulmonologicznego w Poznaniu, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa Rady Nadzorczej. W 1989 roku był współzałożycielem PHU Solar sp. z o.o. (obecnie spóła w Grupie Kapitałowej Solar), w której w latach 1989-1995 był członkiem Zarządu i Dyrektorem Generalnym. W latach 1995-2012 brał udział w licznych międzynarodowych konferencjach i seminariach z dziedziny zarządzania i marketingu. Od 1995 roku Pan Stanisław Antoni Bogacki pełnił funkcję Dyrektora Generalnego spółki Solar Company Ltd. sp. z o.o. w Poznaniu – poprzednika prawnego Solar Company S.A., w której następnie w okresie od lutego 2002 sprawował funkcję członka Zarządu, a od maja 2011 roku pełni nieprzerwanie funkcję Prezesa Zarządu, wykonuje również obowiązki na stanowisku Dyrektora Generalnego. Od maja 2008 roku jest współwłaścicielem spółki Boart s.c., która zajmuje się – za pośrednictwem galerii Artykwariat – propagowaniem i sprzedażą malarstwa europejskiego i sztuki użytkowej XIX i początków XX wieku. Od 2002 roku jest współzałożycielem i prezesem spółki Pasta Sp. z o.o.
  • Bzowski Piotr

    Bzowski Piotr

    Leasing & Development Director, P3 Logistic Parks

    Piotr Bzowski jest dyrektorem ds. Najmu i Rozwoju w P3 Logistic Parks w Polsce. Przed rozpoczęciem pracy w P3 w kwietniu 2010 r., był Menadżerem ds. Najmu w Europolis oraz ProLogis w Polsce. Wcześniej pracował także dla DTZ, gdzie specjalizował się w rynku logistycznym i przemysłowym. Piotr zdobył dziewięcioletnie doświadczenie w dziedzinie nieruchomości pracując z takimi firmami deweloperskimi jak: Prologis, SEGRO, Panattoni, Europolis oraz z dużymi najemcami firmowymi, w tym: Saint Gobain, JYSK, IKEA, FM Logistics, Rossmann, DHL, IDL, ND, CEVA. Piotr posiada tytuł magistra ekonomii uzyskany na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, jak i ukończone studia podyplomowe na kierunku Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Sheffield Hallam w Wielkiej Brytanii oraz Wycena Nieruchomości na Politechnice Warszawskiej. 

  • E

  • Ejsmont Dorota

    Ejsmont Dorota

    Associate Director, Head of Landlord Representation Office Agency, Savills
    Dorota, associate director, zarządzająca Działem Reprezentacji Wynajmującego w międzynarodowej agencji doradczej Savills, posiada ponad 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości biurowych zdobyte zarówno w firmach polskich (Maxon Nieruchomości 1998-2005), jak i międzynarodowych (King Sturge 2005-2011). Do Savills dołączyła w 2013 roku z grupy inwestycyjnej Capital Park (2001-2012).
  • F

  • Fijałkowski Norbert

    Fijałkowski Norbert

    Dyrektor, Poznań City Center
    Obecną funkcję objął w marcu 2014 r. wzbogacając swoje dotychczasowe doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. Karierę zawodową w firmie ECE Projektmanagement rozpoczął w 1999 r. gdzie był dyrektorem Bahnhofs Center Gelsenkirchen w Niemczech oraz Galerii Łódzkiej. W kolejnych latach pełnił funkcję starszego zarządcy centrów handlowych w firmie Jones Lang LaSalle. Zarządzał również poznańskimi centrami handlowymi Poznań Plaza oraz Galerią Pestka. Norbert Fijałkowski ukończył kierunek zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Jego pasją są języki obce – jest tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego, a także teatr, piłka nożna oraz poznawanie nowych kultur. Fascynuje się mentalnością Ameryki Łacińskiej oraz kuchnią azjatycką. Jego ulubionym pisarzem jest Dan Brown - sławny amerykański autor powieści sensacyjnych.
  • G

  • Gralec Renata

    Gralec Renata

    Dyrektor, Centrum Stary Browar w Poznaniu
    Dyrektor Centrum obiektu Stary Browar w Poznaniu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i studiów podyplomowych WSB. Od 2000 roku związana ze Starym Browarem w Poznaniu - pierwszym projektem centrum handlowego w Polsce opartym na rewitalizacji dawnych zabudowań przemysłowych w ścisłym centrum miasta, łączącym funkcje handlowe oraz działalność kulturalną. Stary Browar dwukrotnie - za każdą z faz inwestycji - został uznany przez ICSC za najlepsze centrum handlowej w swojej kategorii, a następnie najlepsze centrum na świecie. Jako - dyrektor centrum Stary Browar w Poznaniu koncentruje się na procesach komercjalizacji centrum i wdrażaniu realizacji umów oraz całościowej koordynacji współpracy z najemcami, strategicznym i operacyjnym planowaniu i wdrażaniu funkcji centrum.
  • K

  • Kierski Dariusz

    Kierski Dariusz

    Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów
  • Klepka Marta

    Klepka Marta

    Dyrektor Hotelu, Blow Up Hall 5050
    Z wykształcenia jest prawnikiem, studiowała we Frankfurcie nad Odrą i w Poznaniu. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z psychologii zarządzania, a także liczne kursy, szkolenia, warsztaty z zarządzania i budowania zespołów. Od dwóch lat zarządza Hotelem Blow Up Hall w Starym Browarze. Wolontariuszka Fundacji Dress for Success.
  • Kowa Kamil

    Kowa Kamil

    Dyrektor Działu Wycen i Doradztwa, Savills Polska
    Posiada 10-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych, w szczególności w zakresie wycen, badań rynku i analizy portfeli nieruchomości. Zanim dołączył do Savills, pracował w EY’s Real Estate Advisory Group (dawniej Ernst & Young), gdzie doradzał wielu prestiżowym klientom instytucjonalnym i międzynarodowym korporacjom. Kamil jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Jest też członkiem Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców (Royal Institution of Chartered Surveyors - MRICS).
  • Kowalewski Tomasz

    Kowalewski Tomasz

    Właściciel, Logit T.J. Kowalewski i Wspólnicy Sp.J., Prezes, Wielkopolskie Centrum Logistyczne Konin
    Wykształcenie: W roku 1971 ukończył Akademię Rolniczą w Poznaniu Wydział Ogrodniczy Od 1972 roku do 1982 roku pełnił obowiązki Wiceprezesa w Wojewódzkiej Spółdzielni Ogrodniczo-Pszczelarskiej w Koninie. 1982 – 1987 prowadził własną działalność gospodarczą - szkółkę drzew i krzewów oraz nasiennictwo ogrodnicze. 1987 roku założył firmę, HORTIMEX Sp. z o.o. która jest wiodącym dystrybutorem dodatków do żywności i reprezentuje globalnych producentówna rynku krajowym.. Współzałożyciel Krajowej Izby Gospodarczej i Konińskiej Izby Gospodarczej,. 1995 – Współzałożyciel Stowarzyszenia im. Eugeniusza Kwiatkowskiego W 1998 roku założył Polską Izbę Dodatków do Żywności i pełnił funkcje Prezesa Izby. Od 1999 roku inicjator i autor programu Wielkopolskiego Centrum Logistycznego Konin-Stare Miasto S.A. – spółki z udziałem Miasta Konina i Gminy Stare Miasto, a od października 2001 roku jest Prezesem Spółki i głównym akcjonariuszem. Od 2005 roku – założyciel firmy Logit – rozwijającej usługi logistyczne na terenie Wielkopolskiego Centrum Logistycznego.
  • Kruk Wojciech

    Kruk Wojciech

    Prezydent, Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa
  • M

  • Maciusowicz Leszek

    Maciusowicz Leszek

    Kierownik Projektu Centrum Akademickie Polonez, Griffin Real Estate Sp. z o.o.
    Posiada 20 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw, organizacji finansowania dla dużych projektów inwestycyjnych oraz inwestycjach alternatywnych. Karierę zawodową rozpoczął w Banku Handlowym w Warszawie gdzie był odpowiedzialny między innymi za kierowanie strategicznymi inwestycjami banku oraz projektami integracyjnymi. Absolwent studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
  • Mazurczak Jan

    Mazurczak Jan

    Prezes Zarządu, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna
  • Mika Tomasz

    Mika Tomasz

    Dyrektor, Dział Powierzchni Magazynowych, JLL w Polsce
    Tomasz Mika zarządza Działem Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych JLL w Polsce. Poza koordynacją i wsparciem zespołu agentów regionalnych, odpowiada również za doradztwo strategiczne i reprezentację kluczowych najemców w transakcjach najmu powierzchni w całym kraju. Z rynkiem powierzchni magazynowych i przemysłowych Tomasz Mika związany jest od ponad 10 lat. Z sukcesem uczestniczył w transakcjach najmu ponad 900 000 mkw. doradzając m.in. takim firmom jak Volkswagen, Dino Polska, Media Expert, Unilever, DB Schenker, Tesco, Dr. Oetker, Kaufland, Valeo czy Amica. Przed dołączeniem w 2010 roku do JLL, doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Cushman & Wakefield oraz w Biurze Inwestycji Kapitałowych.
  • Mitulski Janusz

    Mitulski Janusz

    Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, Sieć Marriott International
  • N

  • Nawrot Beata

    Nawrot Beata

    Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Sheraton Poznań, Starwood Hotels&Resorts Poland
    Beata Nawrot związana jest z hotelarstwem od 1996 roku. Najpierw pracując w dziale sprzedaży i marketingu dla sieci Orbis/Accor w hotelach Polonez, a od 2000r. w hotelu Mercure, gdzie m. in odpowiedzialna była za wprowadzenie rebrandingu obiektu oraz wprowadzenie nowego produktu po gruntownej modernizacji. Od 2006 roku związała się z siecią Starwood czynnie uczestnicząc w procesie wprowadzenia na rynek poznański nowego hotelu pod marką Sheraton, w którym aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Od 5 lat jest czynnym członkiem Komisji Kategoryzacyjnej przy Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu, w którym pełni funkcję V-ce przewodniczącej. Od ponad 3 lat zajmuję się również pracą dydaktyczną w kilku poznańskich wyższych szkołach dzieląc się swoją wiedzą praktyczną ze studentami m. in na Uniwersytecie Poznańskim, WSHiG czy WSB w Poznaniu.
  • Nickel Marian

    Nickel Marian

    Prezes Zarządu, Grupa Nickel Sp. z o.o.
  • P

  • Posytek Robert

    Posytek Robert

    redaktor naczelny, Propertynews.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertydesign.pl
  • R

  • Rudzki Arkadiusz

    Rudzki Arkadiusz

    dyrektor zarządzający, Skanska Property Poland

    Arkadiusz Rudzki posiada wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości, które zdobywał pracując dla wiodących instytucji finansowych, firm doradczych oraz funduszy private equity związanych bezpośrednio z tym sektorem.

    Do zespołu Skanska Property Poland dołączył w 2012 r., obejmując funkcję dyrektora ds. wynajmu i zarządzania wartością budynków. Do końca 2015 r. odpowiadał za strategię spółki związaną z wynajmem oraz zarządzaniem nieruchomościami pozostającymi w portfelu firmy. W styczniu 2016 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego Skanska Property Poland. Obecnie odpowiada za strategiczne decyzje dotyczące funkcjonowania biurowej spółki Skanska w Polsce.

  • S

  • Skuza Piotr

    Skuza Piotr

    Regional Manager, Office Agency Savills Sp. z o.o.

    Piotr Skuza, Regional Manager w poznańskim oddziale Savills jest doświadczonym konsultantem z ponad sześcio-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym na poznańskim rynku nieruchomości komercyjnych jak również w innych miastach regionalnych.

    Podczas swojej kariery reprezentował zarówno Wynajmujących jaki Najemców, międzynarodowe oraz polskie firmy. 

    W procesach komercjalizacji obiektów biurowych, Piotr wspierał między innymi: Echo Investment, Skanska Property Poland czy Wechta Sp. z o. o.

    Piotr odpowiadał także za procesy doradcze najemców takich jak: Owens Illisnois, Kennametal czy ING Bank Śląski S.A. 

  • Skuza Tymoteusz

    Skuza Tymoteusz

    Dyrektor Sprzedaży, Puro Hotels Sp. z o.o.
    Dyrektor Sprzedaży sieci hoteli PURO. Z branżą hotelarską i business travel związany od 2000 roku. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Karierę zawodową rozpoczynał w biurze Lufthansa City Center we Wrocławiu. Następnie przechodził kolejne szczeble stanowisk sprzedażowych w hotelarstwie zaczynając jako Key Account Manager a następnie Kierownik Sprzedaży w centrali sieci hoteli Qubus. Dyrektor Sprzedaży sieci hoteli Focus odpowiedzialny m.in. za stworzenie centrali sprzedażowej sieci hoteli. Koordynował działania sprzedażowe i odpowiadał za otwarcia hoteli w największych miastach Polski. Odpowiedzialny za przygotowywanie i realizowanie strategii sprzedażowych zarówno na poziomie poszczególnych miast jak i na płaszczyźnie sieci hotelowych. Od 2012 roku związany z siecią PURO Hotels jako Dyrektor Sprzedaży w centrali firmy. Hotele PURO: Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk (I-szy kwartał 2015) oraz kolejne inwestycje. Director of Sales in PURO Hotels. Associated with the hospitality and business travel industry since 2000. Graduate of Law on the University of Wroclaw. Tymoteusz started his career in Lufthansa City Center office. Passed many levels on the sales positions in hospitality: starting as Key Account Manager and Sales Manager in the headquarter of Qubus hotel chain. Director of Sales in Focus hotels responsible for creating central sales structure. He coordinated sales activities and opened hotels in the biggest polish cities. Responsible for preparing sales strategies both for individual hotels and national chains. From 2012 as Director of Sales in the headquarter of PURO Hotels. Hotels in Wroclaw, Krakow, Poznan,Gdansk (1st quarter 2015) and other investments.
  • Sztuba Wojciech

    Sztuba Wojciech

    Doradca Podatkowy, Partner Zarządzający, TPA Poland
  • Szyszka Grzegorz

    Szyszka Grzegorz

    Dyrektor, Instytut Logistyki i Magazynowania
  • T

  • Tomaszewski Grzegorz

    Tomaszewski Grzegorz

    dyrektor-pełnomocnik zarządu ds. nieruchomości, PKP SA

    Pełnomocnik Zarządu PKP S.A. ds. Nieruchomości Absolwent Politechniki Koszalińskiej oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Licencjonowany Pośrednik w obrocie nieruchomościami. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Sprzedaży Nieruchomości PKP S.A. oraz był odpowiedzialny za Zintegrowane Centrum Komunikacyjne w Poznaniu. Z PKP S.A. związany od 2002 roku.

  • Trybusz Adam

    Trybusz Adam

    Prezes Zarządu, Andersia Property Sp. z o.o.

    Dyrektor Zarządzający, Von der Heyden Group w Poznaniu

  • V

  • Voelkel Piotr

    Voelkel Piotr

    Założyciel, Grupa Kapitałowa Vox
    Przedsiębiorca, inżynier z wykształcenia, znawca sztuki i promotor polskiego designu, mecenas wielu projektów kulturalnych i edukacyjnych. Współwłaściciel Grupy Kapitałowej Vox - firm z branży wykończenia i aranżacji wnętrz. Założyciel School of Form – pierwszej w Polsce międzynarodowej uczelni wyższej projektowania. Program studiów oparty jest na autorskim programie Lidewij Edelkoort. Współzałożyciel Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Collegium Da Vinci (dawnej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa). Współtwórca Concordia Design – centrum designu i kreatywności w Poznaniu. Założyciel Fundacji Vox-Artis Promocji Polskiej Sztuki Współczesnej. Prezes Wielkopolskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych, którego kolekcja współtworzy stałą ekspozycję sztuki współczesnej w poznańskim Muzeum Narodowym. Wszystkie swoje aktywności łączy pod wspólną ideą rozwoju zgodnego z potrzebami człowieka HUMAN TOUCH.
  • W

  • Wesołowski Jacek

    Wesołowski Jacek

    Dyrektor Polskiego Oddziału, Immofinanz Group
    Jacek Wesołowski (56), w 1990 roku założył wraz z norweskimi inwestorami spółkę Polinvest, dewelopera pierwszych w Polsce śródmiejskich Centr Handlowych KLIF. Od tego czasu zrealizował ponad 30 obiektów komercyjnych . Dziś jako Członek Zarządu Immofinanz Services Poland Sp. z o.o., odpowiada za działalność deweloperską Grupy Immofinanz w Polsce. W dniu dzisiejszym Grupa realizuje Centrum Handlowe Tarasy Zamkowe w Lublinie, centra handlowe pod nazwą wspólną VIVO! W Pile, Stalowej Woli, Parki Handlowe pod nazwą własną Stop Shop w Żarach i Świnoujściu oraz przygotowuje kilkanaście obiektów komercyjnych w różnych miejscach w Polsce.
  • Węgłowski Ireneusz

    Węgłowski Ireneusz

    Wiceprezes, Orbis SA

    Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.
    Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).
    Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

  • Wiktor Tomasz

    Wiktor Tomasz

    Dyrektor, Departament Sportu i Turystyki, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
  • Wilczek Krzysztof

    Wilczek Krzysztof

    Dyrektor Regionalny, Skanska Property Poland
    Krzysztof Wilczek pełni funkcję dyrektora regionu północnego w Skanska Property Poland od września 2014 roku. Jest odpowiedzialny za realizację inwestycji biurowych i strategię działalności spółki w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Z zespołem Skanska związany jest od 2007 roku. Jego staż w firmie obejmuje pracę na stanowisku menadżera projektów takich jak zlokalizowane w Warszawie Marynarska Point, Green Corner oraz Generation Park. Projekt Green Corner wpisuje się w portfolio dużych sukcesów Krzysztofa - został wynajęty i sprzedany jeszcze przed zakończeniem budowy. Krzysztof Wilczek jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Przed dołączeniem do Skanska pracował jako inżynier budowy w firmie Budimex S.A.
  • Włodarczyk Michał

    Włodarczyk Michał

    Partner, Garvest Real Estate

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.