PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Property Forum Trójmiasto 2015

Gdańsk  •  25 listopada 2015

Prelegenci

    A

  • Aleksandrowicz Alan

    Aleksandrowicz Alan

    Prezes Zarządu, Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego SP. Z O.O.
  • B

  • Burzec-Lewandowska Małgorzata

    Burzec-Lewandowska Małgorzata

    redaktor naczelna, Propertydesign.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertynews.pl
  • C

  • Chudzik Marek

    Chudzik Marek

    Prezes Zarządu, Green Way SA
  • Ciszewski Marek

    Ciszewski Marek

    Dyrektor, Centrum Handlowe Riviera
    Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 17 lat związany z branżą centrów handlowych. Jako członek zespołu Steen&Strom i TK Development uczestniczył w budowie pierwszych dużych centrów handlowych w Polsce, prowadząc wynajem sklepów i zarządzanie obiektami tych firmy. Dla węgierskiego dewelopera Trigranit przeprowadził wynajem największego centrum handlowego na Śląsku: Silesia City Center, a następnie przez 3 lata był członkiem zarządu spółki zarządzającej tym centrum odpowiedzialnym za marketing, wynajem i relacje z właścicielem. Współtwórca zestawu najemców zbudowanego przez Maylad Real Estate Centrum Riviera w Gdyni. Od 2 lat pełni z sukcesami funkcję Dyrektora Zarządzającego Riviery. Członek Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych od 2006 roku, licencjonowany zarządca nieruchomości.
  • F

  • Faleńczyk Marcin

    Faleńczyk Marcin

    Deputy Director, Invest in Pomerania
    Absolwent wydziału prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie procesu inwestycyjnego. W karierze zawodowej pełnił rolę project managera w projektach marketingowych i z zakresu wsparcia MSP. Marketingiem inwestycyjnym i promocją regionalną zajmuje się od 2009 roku. Jest współtwórcą inicjatywy Invest In Pomerania i kierownikiem projektu tworzącego inicjatywę, która od początku swojego istnienia została uznana przez PAIiIZ za najlepszą tego typu organizację w Polsce. W ramach swojej pracy zajmuje się m.in. planowaniem działań rozwojowych, nadzorem nad obsługą projektów inwestycyjnych oraz pełni funkcję rzecznika inwestora, wspierając firmy w ramach opieki poinwestycyjnej.
  • G

  • Gruszecka-Spychała Katarzyna

    Gruszecka-Spychała Katarzyna

    Wiceprezydent Gdyni ds. Gospodarki,
    Zakochana w swoim mieście gdynianka, absolwentka Ogólnokształcącego Liceum Jezuitów w Gdyni. Studiowała prawo na Uniwersytecie Gdańskim i w gdańskiej Izbie uzyskała uprawnienia zawodowe radcy prawnego. W Gdyni odpowiada przede wszystkim za politykę gospodarczą. Bezpośrednio nadzoruje wydziały zajmujące się rozwojem gospodarczym i wsparciem przedsiębiorców, nadzorem nad mieniem miejskim, budynkami komunalnymi, promocją, turystyką, komunikacją społeczną i sprawami społecznymi, głównie mieszkaniowymi a także gminne jednostki – Zarząd Dróg i Zieleni, Pomorski Park Naukowo – Technologiczny, Centrum Nauki Experyment i administracje budynków komunalnych. Z upoważnienia Prezydenta Miasta wykonuje prawa i obowiązki właściciela wobec wszystkich spółek, w których gmina posiada udziały. Koordynuje tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju miasta. Pełni również funkcję Pełnomocnika Prezydenta Miasta Gdyni ds. Rozwoju Infrastruktury Komunikacyjnej. Od 2011 roku była prezesem zarządu Agencji Rozwoju Gdyni, spółki należącej w 100% do miasta. W ARG zajmowała się głównie wsparciem rozwoju gospodarczego miasta oraz wdrażaniem tzw. markowych produktów turystycznych miasta i współpracą między samorządami. Jest współautorką Porozumienia w sprawie realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, dającego podstawę do finansowania projektów metropolitalnych ze środków UE. Koordynuje udział Gdyni w Metropolitalnym Forum Norda.
  • I

  • Iłowiecki Mateusz

    Iłowiecki Mateusz

    Starszy Konsultant, JLL
  • K

  • Kaczmarczyk Wojciech

    Kaczmarczyk Wojciech

    Partner, Xplan Sp. z o.o.
    Wojciech Kaczmarczyk jest od wielu lat związany z branżą nieruchomości komercyjnych. W 2011 roku został założycielem i współwłaścicielem firmy Xplan. Zanim został Partnerem w Xplan, był Członkiem Zarządu firmy Interbiuro. Nadzorował realizację dużych projektów między innymi dla: Fujitsu, Arka BZWBK, Microsoft, Hewlett Packard, BANK BPS, KSPROP, Concept Development, PZU AM, GTC i wielu innych.
  • Kamola Marcin

    Kamola Marcin

    Business Development Manager, DCT Gdańsk SA
    W DCT Gdańsk zatrudniony na stanowisku kierownika ds. rozwoju biznesu. W terminalu pracuje od początku 2012 roku i odpowiada za koordynację projektów rozwojowych o charakterze handlowym. Do jego obowiązków należy między innymi opieka nad klientami bocznicy kolejowej DCT i wspieranie projektów związanych z rozwojem połączeń intermodalnych terminalu z terminalami lądowymi w Polsce i w krajach sąsiednich jak również współpraca z firmami rozwijającymi Pomorskie Centrum Logistyczne zlokalizowane na terenie gdańskiego portu. Wcześniej związany z branżą doradczą, specjalizował się w doradztwie na rzecz sektora transportu kolejowego, między innymi w zakresie środków unijnych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (integracja europejska) i Uniwersytetu Gdańskiego (transport i logistyka).
  • Konopka Mikołaj

    Konopka Mikołaj

    Wiceprezes Zarządu, Euro Styl Development Sp. z o.o.
  • Kotarski Maciej

    Kotarski Maciej

    Leasing Director, Olivia Business Centre
  • Ł

  • Łukaszewicz Daniel

    Łukaszewicz Daniel

    Dyrektor ds. Rozwoju, Dobry Hotel
    Dyrektor ds. Rozwoju w grupie Dobry Hotel. Od 2009 roku współpracuje z grupą Dobry Hotel początkowo, jako zewnętrzna firma świadcząca usługi marketingowe a od 2011 roku, jako dyrektor ds. rozwoju. Odpowiedzialny za rozwój sieci, negocjacje umów z kontrahentami, budowę komórki centralnej oraz optymalizację i ujednolicanie procesów w firmie. Jako osoba odpowiedzialna za rozwój grupy uczestniczy również aktywnie we wprowadzaniu standardów sieciowych w hotelach należących do sieci Best Western. Od 2014 do 2015 roku członek rady nadzorczej Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland. W 2009 roku założył firmę Hoobi, zajmującą się marketingiem online dla hoteli. Inicjatywa ta była wynikiem fascynacji możliwościami, jakie otwiera przed branżą hotelarską Internet oraz chęcią wprowadzania w hotelach rozwiązań zwiększających ich przychody dzięki wykorzystaniu narzędzi internetowych. W latach 2007 - 2011 był współwłaścicielem spółki Concept Media, która wydawała branżowe pismo Hotel Profit oraz była organizatorem wielu międzynarodowych konferencji dla branży hotelarskiej. Daniel Łukaszewicz ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku Politologia oraz studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Pasjonat biegania i jazdy na rowerze, gra również w squash’a. Kibic Formuły 1. Lubi podróże, szczególnie do Włoch.
  • Łukaszewska Kornelia

    Łukaszewska Kornelia

    Menedżer ds. Wynajmu Działu Projektów Biurowych i Hotelowych, Echo Investment
  • M

  • Martyniuk Teresa

    Martyniuk Teresa

    Rektor, Sopocka Szkoła Wyższa
    Prof. dr hab. Teresa Martyniuk jest rektorem Sopockiej Szkoły Wyższej w Sopocie. Członek Rady Naukowej Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Komisji ds. Doskonalenia Zasad i Norm Rachunkowości przy RN SKwP. Doświadczony dydaktyk ściśle związany z praktyką gospodarczą. Specjalizuje się w problematyce z zakresu różnych form ewidencji podatkowej, wyceny oraz ewidencji majątku trwałego, rachunku kosztów. Jest redaktorem i współautorem komentarza do ustawy o rachunkowości. Jest autorem ponad 190 publikacji. Prof. dr hab. T. Martyniuk powoływana była jako ekspert sejmowy rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o rachunkowości na zlecenie Biura Studiów i Ekspertyz Kancelarii Sejmu Warszawa.
  • Millon Gregory

    Millon Gregory

    Dyrektor Generalny, Hotel Sofitel Grand Sopot
    Gregory Millon, Dyrektor Generalny hotelu Sofitel Grand Sopot w Sopocie. Absolwent studiów o kierunku rachunkowość oraz zarzadzanie przedsiębiorstwem. Karierę w Accor Hotels rozpoczął w 2000 roku w Dziale Księgowości, a przez lata zdobywał doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w Dziale Gastronomii, dzięki któremu zdobył obszerne doświadczenie i stał się specjalistą w zarządzaniu oraz rebrandingu hoteli luksusowych 4* i 5*.
  • Mituła Katarzyna

    Mituła Katarzyna

    Grupa Capital Park
  • P

  • Paul Krzysztof

    Paul Krzysztof

    Prezes Zarządu, Unimor Development SA
    Krzysztof Paul piastuje stanowisko Prezesa Zarządu UNIMOR Development S.A. – spółki deweloperskiej skoncentrowanej na rynku obiektów komercyjno-biurowych w Trójmieście, która wchodzi w skład grupy MARS REAL ESTATE, zarządzanej przez Fundusz MARS FIZ. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji i zarządzaniu przedsięwzięciami inwestycyjnymi. W swojej dotychczasowej pracy koordynował realizację wielu projektów inwestycyjnych w obszarze nieruchomości komercyjnych oraz produkcyjnych, zgodnie ze standardami PMI, a także procedurami FIDIC. Jest członkiem Stowarzyszenia Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców (SIDIR) oraz Pomorskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (POIIB). Krzysztof Paul jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Politechniki Gdańskiej.
  • Płókarz Grzegorz

    Płókarz Grzegorz

    Prezes Zarządu, Ecco Holiday Sp. z o.o.
  • Posytek Robert

    Posytek Robert

    redaktor naczelny, Propertynews.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertydesign.pl
  • R

  • Raben Dorota

    Raben Dorota

    Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA
    W 1988 roku ukończyła Chemię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pierwszą pracę podjęła na uczelni, w „Zakładzie Unikalnej Aparatury Chemicznej – Nuclear Magnetic Resonance„. W 1991 roku związała się z logistyką i Supply Chain, czemu poświęciła całe swoje życie zawodowe do dnia dzisiejszego – począwszy od uruchomienia centrum magazynowego w Poznaniu dla przedstawicielstwa firmy „Herlitz”, poprzez współtworzenie i rozwijanie rodzinnej firmy logistycznej „Raben” w Polsce, po pracę dla „Royal Frans Maas Group”, „Gefco”, czy „FM Logistic”. Życie zawodowe związane było z pracą i poznawaniem logistyki na całym świecie, zatem dużą część tego czasu spędziła w tzw. podróży. Swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym dodatkowo dzieli się prowadząc zajęcia i wykłady z zarządzania logistyką oraz budowania strategii firm na studiach podyplomowych, MBA oraz DBA jednocześnie na 3 uczelniach wyższych : Akademii Leona Koźmińskiego, SGH oraz PAN. Posiada certyfikat „Trenera Organizacji” – Brian Tracy International.
  • Reńska Magdalena

    Reńska Magdalena

    Dyrektor Oddziału, Jones Lang LaSalle
    Magdalena Reńska jest twórcą trójmiejskiego oddziału JLL, którym kieruje od 2008 r. W branży nieruchomości komercyjnych w Trójmieście i w Warszawie działa już od 16 lat. Magdalena specjalizuje się w budowaniu długofalowej strategii najmu zarówno dla globalnych firm, jak i marek działających na rynku lokalnym. Wiedza i doświadczenie Magdaleny zdobyte na trójmiejskim rynku, połączone z znajomością standardów krajowych i międzynarodowych, pomagają najemcom w znajdowaniu odpowiednich powierzchni biurowych, tworzeniu koncepcji nowoczesnego miejsca pracy, a deweloperom – w pozyskiwaniu działek oraz komercjalizacji projektów. Magdalena ma bardzo mocną ekspertyzę w działaniu na rzecz najemców korporacyjnych - znanych światowych marek, takich jak m.in. Acxiom, American Bureau of Shipping, Amazon, Bayer, First Data, Itella, KPMG, Netia, Metsa Group, Sony Pictures Entertainment, Transcom, WNS, Wolters Kluwer, Wipro i wiele innych.
  • Rychlicki Krzysztof

    Rychlicki Krzysztof

    Prezes Zarządu, Dalmor SA
  • T

  • Tankiewicz Walery

    Tankiewicz Walery

    Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Infrastruktury i Zarządzania Majątkiem, Zarząd Morskiego Portu Gdynia SA
    Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego. Od lipca 2000 roku członek zarządu, a od 2008 roku wiceprezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA, odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój infrastruktury portowej oraz zarządzanie majątkiem. Współtworzył strategię rozwoju portu i organizował realizację wynikającego z niej programu inwestycyjnego, w tym również budowę obiektów magazynowych i biurowych. Wartość zrealizowanych w tym okresie inwestycji budowlanych wyniosła około 1 miliarda milionów złotych, w tym około 300 milionów środków unijnych pozyskanych na rozwój infrastruktury portowej z Funduszu Spójności.
  • Taranko Jerzy

    Taranko Jerzy

    Prezes, Taranko Sp. z o.o.
  • Tobieński Bartosz

    Tobieński Bartosz

    PR Manager, Rzecznik Prasowy, ERGO ARENA
    Bartosz Tobieński praktycznie od początku istnienia ERGO ARENY odpowiada za kontakty i relacje z mediami i promocję jednej z największych i najnowocześniejszych hal sportowo-widowiskowych w Polsce. Wcześniej, przez 16 lat pracował w mediach: rozgłośniach radiowych i Telewizji Polskiej. Wiedza i umiejętności zdobyte w mediach owocują podczas pracy w obiekcie, w którym odbywają się największe sportowe i muzyczne imprezy o zasięgu światowym.
  • W

  • Walania Wojciech

    Walania Wojciech

    Dyrektor Zarządzania Nieruchomościami, Olivia Business Centre
    Dyrektor Zarządzający Olivia Business Centre - z projektem związany od 2011 roku. Wcześniej pracował w instytucjach finansowych, a także kierował obszarami finansów i administracji w jednym z największych polskich portali internetowych. Posiada licencję Zarządcy Nieruchomościami oraz uprawnienia Audytora Wiodącego Zarządzania Ciągłością Działania (ISO 22301) i Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001). Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec trzech synów. Entuzjasta biegania i zimowych kąpieli w morzu.
  • Wysocki Łukasz

    Wysocki Łukasz

    Prezes Zarządu, Gdańska Organizacja Turystyczna
    Absolwent Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku. Od 2007 roku zdobywał doświadczenie zawodowe z dziedziny zarządzania projektami, odpowiadając między innymi za przygotowanie koncepcji funkcjonalnej Stadionu Narodowego w Warszawie oraz odpowiadając za przygotowania Finałowego Turnieju UEFA Euro 2012 TM w Gdańsku, ze strony UEFA. We wrześniu 2012 roku objął funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Rozwoju Międzynarodowych Targów Gdańskich, gdzie odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych produktów/imprez w Centrum Wystawienniczo – Kongresowym AmberExpo. Od września 2015 pełni funkcję Prezesa Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Prywatnie mąż oraz ojciec 3 letniej Matyldy i 7 letniego Filipa.
  • Z

  • Zalewski Mirosław

    Zalewski Mirosław

    Partner, TPS Reapolis

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.